maven ved 2. graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.953 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. juni 2008

82Miraklet

Hej Piger..
er der nogen af jer der har erfaringer emd maven i 2. graviditet.. voksede den hurtigere, blev I hurtigere plaget eller hvordan oplevede i det...
Jeg har jo i forvejen Naija fra juli 2006 så der er godt 21/22 mdr imellem graviditeterne... (Fra slut på første og til start på nr 2)

Jeg er i 6 uge og syntes allerede at jeg kan mærke på mit tøj at der sker noget... men det meste er jo selvfølgelig oppustethed... Men vokser man ikke bare hurtigere 2. gang eller er det forskelligt..

Håber nogen vil svare..

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2008

pusling30

Hej Maria..
Jeg er mor til 3 drenge, og ved anden graviditet blev min mave hurtigere større, gik i ventetøj da jeg var 8 uger henne ,der er så også kun 15 md imellem den 1 og nr 2.. ved 3 graviditet fik jeg også hurtigt mave på. og han er 28 md efter nr 2.. så det er nok meget almindeligt at det går lidt stærkere anden gang, især også fordi dine ligabånd har været strukket, og aldrig trækker sig helt sammen igen.

Håber det gav mening.
(H)Anja

Anmeld

10. juni 2008

Christinahr

ja den oplever jeg også. Jeg er ikke mere en ca 2 mdr henne og min mave buler allerede meget - synes jeg.

Derudover mærker jeg allerede liv (?) Er det normalt? Kan se når jeg ligger på ryggen min mave har uregelmæssige hop og kan også mærke det hvis jeg ligger hånden på (L)

Anmeld

29. juni 2008

Louise_T

Jeg venter nr 2 her.... og jeg kan huske der gik ikke særlig lang tid, så var min mave mega enorm:) jeg tror allerede jeg var 2 måneder henne, da man kunne se det:) Jeg syndes simpelthen det gik så stærkt....(L)

Anmeld

14. november 2008

Lauraa_Pii

Jeg er også gravid med nr 2. nu og er kun lige knap 6 uger henne, synes allerede jeg kan se maven er blevet større allerede, hvor imod at første gang kunne man frøst begynde at se noget da jeg var næsten 6 mrd henne....!

Anmeld

14. november 2008

petersmor

Maria82 skriver:

Hej Piger..
er der nogen af jer der har erfaringer emd maven i 2. graviditet.. voksede den hurtigere, blev I hurtigere plaget eller hvordan oplevede i det...
Jeg har jo i forvejen Naija fra juli 2006 så der er godt 21/22 mdr imellem graviditeterne... (Fra slut på første og til start på nr 2)

Jeg er i 6 uge og syntes allerede at jeg kan mærke på mit tøj at der sker noget... men det meste er jo selvfølgelig oppustethed... Men vokser man ikke bare hurtigere 2. gang eller er det forskelligt..

Håber nogen vil svare..

Knus

Da jeg ventede den sidste (nr 4) begyndte jeg først at bruge ventetøj sidst i maj og han er født 29 juli.... Han vejede 3970 g så det var ikke fordi han var lille
Hanne

Anmeld

14. november 2008

Lullaby

Hold da op min mave voksede det 1 trimester, jeg lignede en der var langt længere henne end jeg var. Det udligende sig heldigvis og da jeg var 7 mdr henne lignede jeg en der var 4..

Anmeld

14. november 2008

Miamaja

Christinahr skriver:

ja den oplever jeg også. Jeg er ikke mere en ca 2 mdr henne og min mave buler allerede meget - synes jeg.

Derudover mærker jeg allerede liv (?) Er det normalt? Kan se når jeg ligger på ryggen min mave har uregelmæssige hop og kan også mærke det hvis jeg ligger hånden på (L)

TILLYKKE Vidste slet ikke du venter dig

Anmeld

14. november 2008

Christinahr

Miamaja skriver:

TILLYKKE Vidste slet ikke du venter dig

Mange tak. Jo jo der er en lillebror på vej, er i dag helt fremme i uge 28 - tiden flyver afsted

Anmeld

14. november 2008

tascia

det er vist forskelligt! jeg blev ikke hurtigere stor en d første gang, faktisk gik der længere tid før jeg behøvede at hoppe i ventebukserne!

til gengæld var min krop mere udsat end ved nr. et bla. fordi jeg allerede havde en at slæbe rundt på, og så havde jeg heller ikke tid til at hvile som første gang! og så har man vel ikke ladet kroppen komme sig 100% fra første gang?? mindes at ha læst, at min. 2 år tager det før kroppen skulle være 100% klar til et barn mere

der er 22 mdr. mellem mine to

//Natascia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.