tegn på at der snart er en fødsel på vej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.229 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. maj 2010

LHB

Hej,
Havde I tegn på at der snart skulle ske noget eller gik vandet eller kom veerne bare lige pludselig?
Jeg synes absolut ikke det føles som om at der er ved at ske noget for mig, men har også hørt at det behøver ikke at være fordi der ikke snart sker noget.
Men andre går jo også længe og føler at baby er på vej ud inden det sker, så vil lige høre jeres erfaringer
en smule utålmodig, 39+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2010

Koen.

Her kom veerne bare som lyn fra en klar himmel Havde ingen tegn inden overhovedet..

Anmeld

8. maj 2010

MaleneG

jeg havde lidt on/off veer som startede i uge 36.. men da vi ramte de gyldne 40+0 så skete der bare nada, og så fik jeg ellers tegnblødning 40+3 om morgnen, og kort efter begyndte veerne.

Anmeld

8. maj 2010

Bare mig..

Jeg har haft mens.smerter de sidste 5 uger ca, og forinden havde jeg ca en uge hvor jeg havde det enormt underligt i kroppen. - En følelse af at have feber men alligevel var jeg ikke syg eller noget som helst. Men altså i 6 uger nu ca, har jeg haft det underligt med lidt småveer hist og pist, men alligevel sker der ikke en disse her..

Marikka, 39+2, som føler meget med dig, med hensyn til man føler der ikke sker noget som helst..

For vi begge ligger med vores babyer inden meget meget kort tid!

Anmeld

8. maj 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg havde ingen tegn forud for mine to fødsler. Jeg blev overrasket første gang, da jeg fik veer i 38+5. Anden gang var jeg obs på alt, da jeg først fik veer i 40+3.

Sender en storm af ve-støv afsted

Anmeld

8. maj 2010

Rie-mor

Jeg er i 41+3 og mærker kun lidt plukkeveer når jeg går tur. Når jeg nusser rundt herhjemme er der intet at mærke.. Så jeg går stadig og venter på at der skal ske noget. Men det ender nok med at jeg skal sættes i gang. Årh.. magter bare ikke at vente længere.

Anmeld

8. maj 2010

Sisley

Jeg er idag 39+6 og jeg mærker heller ingen ting - ingen plukkeveer, tegnblødning, slimprop eller noget og jeg er ved at blive sindsyg! Baby skal bare ud NU, så jeg kan komme videre med livet som mor  hvis de ringede lige nu fra hospitalet og spurgte om jeg ville sættes igang, ville jeg stå der straks!

Sisley

Anmeld

8. maj 2010

Kaufie

Min slimprop gik om morgenen/formiddagen da jeg var 40+6. Men ellers mærkede jeg ikke noget før jeg fik første ve 10 min over midnat. Derefter gik det til gengæld stærkt, så William var ude kl 04.25.

Anmeld

8. maj 2010

LHB

Synes det er fint at vide at mange af jer ingen tegn havde på at det var ved at ske - så er der jo håb for at det sker lige pludselig selvom man ikke har det på fornemmelsen overhovedet.
Hvis i nu alle havde haft en følelse af at det var ved at være nu, så var der jo længe til jeg kunne begynde at håbe på at der sker noget...

Jeg mærker også lidt plukveer når jeg går i lidt længere tid af gangen, men ellers intet og sådan har det været i i hvert fald en måned, så det har jeg ikke taget som tegn på noget.
Jeg skal til jordemoder mandag - spændende om hun kan fornemme om der er ved at ske noget

Anmeld

9. maj 2010

LinLin

Ingen symptomer her - vandet gik bare pludseligt en morgen! (37+6)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.