Veninde/er søges omkring Korsør/ Vestsjælland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.265 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. maj 2010

Sesse89

Hej.

Jeg er en pige på 20 (snart 21) som venter vores første barn om 5 uger. Jeg er flyttet fra Sønderjylland til Korsør/ Vestsjælland pga kæresten har lærplads herover og det derfor var nemmer at jeg flyttede pga jeg ikk li var igang med uddannelse eller lignende.

Vi kender begge ikk særlig mange her i nærheden så hvis det der følger en mand ved siden af den nye veninde vil det intet gøre

Kæresten er 19år og i lære som tømre. Han er færdig uddannet om ca 1år.

Jeg håber der er nogen der har lyst til og lære mig eller os at kende og evt, mødes.

Spørg gerne hvis du vil vide noget.

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2010

grinbidderen

Sesse89 skriver:

Hej.

Jeg er en pige på 20 (snart 21) som venter vores første barn om 5 uger. Jeg er flyttet fra Sønderjylland til Korsør/ Vestsjælland pga kæresten har lærplads herover og det derfor var nemmer at jeg flyttede pga jeg ikk li var igang med uddannelse eller lignende.

Vi kender begge ikk særlig mange her i nærheden så hvis det der følger en mand ved siden af den nye veninde vil det intet gøre

Kæresten er 19år og i lære som tømre. Han er færdig uddannet om ca 1år.

Jeg håber der er nogen der har lyst til og lære mig eller os at kende og evt, mødes.

Spørg gerne hvis du vil vide noget.

Knus

jeg vil jeg vil hihi søde men jeg kender dig jo efterhånden og er ved at lære kæresten at kende osse..

men tøser sesse er en rigtig sød pige så i ville blive glade i hendes selvskab...

knus Gitte som osse savner flere veninder i korsør/slagelse???

Anmeld

24. maj 2010

Sujan

Hej.. Ville lige skrive da jeg selv overvejede at oprette et ligende indlæg... Jeg er 25 og bor lidt udenfor Slagelse.. Ja faktisk mellem Slagelse og Korsør.. Jeg flyttede hertil for 2 år siden.. Har mange veninder rundt omkring men ikke i nærheden og det savner jeg rigtig meget.. Har endnu ingen børn men har prøvet på det i snart et år så på et tidspunkt skal det nok lykkes..

Anmeld

28. maj 2010

mistel

hey håber du har det godt hvad laver du af job/uddannelse og hvor er du ellers fra?????

Anmeld

9. juni 2010

Sesse89

mistel skriver:

hey håber du har det godt hvad laver du af job/uddannelse og hvor er du ellers fra?????

Jeg går hjemme.
Og regner med at starte på HF efter end barsel.

Kommer ellers fra Aabenraa..

Anmeld

15. juni 2010

Mette Nexø

Hey

Jeg søger også veninder i nærheden af Slagelse, da jeg efter et par år i København er vent tilbage til provinsen  Er alene med min lille pige på 5 mdr, og føler lidt jeg nogen gange mangler nogen til at vende diverse babyting med.

Anmeld

23. juni 2010

Malene

Det er lidt sjovt, du er flyttet fra sønderjylland og til Korøsr.

For jeg er flyttet fra Korsør til sønderjylland

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.