Sidder her i sofaen og kigger på min lille engel som ligger så sødt og sover ved siden af, hun er så perfekt, så fantastisk, ja får næsten tårer i øjnene hver gang jeg bare tænker på hende, nu ved jeg mit liv er fuldendt, jeg har simpelthen ALT jeg kunne ønske mig, meningen med livet har aldrig været større end nu 
Men her er min FB
Mandag den 3/5 fik jeg veer klokken var ca 22.45 da de startede, jeg var da i uge 39+1
Klokken 23.45 bad Kasper mig ringe til fødegangen, da han var begyndt at tage tid på dem og han måske var lidt mere nervøs end mig 
vi ringede så derind og efter som jeg kun havde haft veer i en time og ikke var begyndt at bløde, sagde den søde JM til mig om at snuppe en panodil og ligge mig til at sove, som hun sagde sådan nogle veer varer typisk 16-17 timer
Klokken 01.45 havde kasper taget tid på veerene og der var nu max 5 minutter imellem og de varere gennemsnitlig 1 min, så han var nærmest trukket i tøjet, og bad mig om at tage med på fødegangen, meennn... synes nu lige vi skulle ringe derind først.. ringede så derind og fik fat i den samme JM, hun synes godt det lød lidt vildt at de var SÅ reglmæssige efter 3 timer, men hvis det kunne berolige mig så måtte jeg da gerne lige komme ind og få en status, og som hun sagde jeg ville med HØJST sandsynlighed blive sendt hjem igen.
Så vi tog Thilde´s taske med, det var jo ikke nødvendigt at finde andet, tasken kunne jo bare blive i bilen.
Klokken 02.00 var vi så på fødegangen og hun kigge på mig og begyndte at undersøge mig,
"ja Anette skylder dig hvis en undskyldning, du er så åbent 6 cm. vil du bare have vores tøj på"
sådan sagde JM 
Så ind på en fødestue, kl 03.15 tog de vandet
Kloken 04.50 lagde hun et ve drop, da de begyndte at aftage lidt.
Klokken 05.36 havde jeg min engel i armene, hun var 50 cm lang og vejede 3640 gram
Så en fødsel på lidt under 7 timer og 5 dage før termin, og hverken syet eller noget..
Selvom jeg intet smertestillende fik kan jeg sige at jeg gør det gerne igen, og har aftalt med JM at vi ses om 3 år, og så føder vi i vand