Endnu en prinsesse så dagen lys (FB)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.287 visninger
37 svar
0 synes godt om
8. maj 2010

Thildesmor

Sidder her i sofaen og kigger på min lille engel som ligger så sødt og sover ved siden af, hun er så perfekt, så fantastisk, ja får næsten tårer i øjnene hver gang jeg bare tænker på hende, nu ved jeg mit liv er fuldendt, jeg har simpelthen ALT jeg kunne ønske mig, meningen med livet har aldrig været større end nu 

Men her er min FB

Mandag den 3/5 fik jeg veer klokken var ca 22.45 da de startede, jeg var da i uge 39+1

Klokken 23.45 bad Kasper mig ringe til fødegangen, da han var begyndt at tage tid på dem og han måske var lidt mere nervøs end mig

vi ringede så derind og efter som jeg kun havde haft veer i en time og ikke var begyndt at bløde, sagde den søde JM til mig om at snuppe en panodil og ligge mig til at sove, som hun sagde sådan nogle veer varer typisk 16-17 timer

Klokken 01.45 havde kasper taget tid på veerene og der var nu max 5 minutter imellem og de varere gennemsnitlig 1 min, så han var nærmest trukket i tøjet, og bad mig om at tage med på fødegangen, meennn... synes nu lige vi skulle ringe derind først.. ringede så derind og fik fat i den samme JM, hun synes godt det lød lidt vildt at de var SÅ reglmæssige efter 3 timer, men hvis det kunne berolige mig så måtte jeg da gerne lige komme ind og få en status, og som hun sagde jeg ville med HØJST sandsynlighed blive sendt hjem igen.

Så vi tog Thilde´s taske med, det var jo ikke nødvendigt at finde andet, tasken kunne jo bare blive i bilen.

Klokken 02.00 var vi så på fødegangen og hun kigge på mig og begyndte at undersøge mig,

"ja Anette skylder dig hvis en undskyldning, du er så åbent 6 cm. vil du bare have vores tøj på" sådan sagde JM

Så ind på en fødestue, kl 03.15 tog de vandet

Kloken 04.50 lagde hun et ve drop, da de begyndte at aftage lidt.

Klokken 05.36 havde jeg min engel i armene, hun var 50 cm lang og vejede 3640 gram

Så en fødsel på lidt under 7 timer og 5 dage før termin, og hverken syet eller noget..

Selvom jeg intet smertestillende fik kan jeg sige at jeg gør det gerne igen, og har aftalt med JM at vi ses om 3 år, og så føder vi i vand

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2010

mek-83

Mange gange tillykke med jeres lille pige Hvor er hun bare dejlig, og en vildt sød måde hun ligger med hånden under hoved på

Maria 40+3 - som virkelig gerne vil føde nu.

Anmeld

8. maj 2010

B&J

Ja bare kom and din mand viste bare du skulle føde... smiler.... og stort tillykke med den smukke pige....

Anmeld

8. maj 2010

Thildesmor

mek-83 skriver:

Mange gange tillykke med jeres lille pige Hvor er hun bare dejlig, og en vildt sød måde hun ligger med hånden under hoved på

Maria 40+3 - som virkelig gerne vil føde nu.

ALT mit ...VEESTØV... i din retning, jeg har alligevel ikke brug for mit til min termin imorgen

Og tusind tak, hun er også bare rigtig fantastisk, billedet siger ligesom

"åhh mor det der med at komme til verden det var da ingenting"

Anmeld

8. maj 2010

Thildesmor

B&J skriver:

Ja bare kom and din mand viste bare du skulle føde... smiler.... og stort tillykke med den smukke pige....

Jaa.. han har åbentbart lappet alt i sig til det fødselsforberedende  og 100000 tak

Anmeld

8. maj 2010

mek-83

Tusind mange tak for det  jeg synes virkelig også jeg behøver det efterhånden, det er virkelig ikke sjovt mere

Anmeld

8. maj 2010

STORT tillykke!!  Det er bare en fantastisk følelse!!

Anmeld

8. maj 2010

Thildesmor

Tilmeldt skriver:

STORT tillykke!!  Det er bare en fantastisk følelse!!

1000 tak, ja man må sige det var en rigtig god og hurtig fødsel

Anmeld

8. maj 2010

TbCp

Stort tillykke.

Hvor ser hun bare dejlig ud!

Anmeld

8. maj 2010

NoName

Wow sikke en dejlig FB at læse, lige sådan en fødsel jeg selv drømmer om...

Stort tillykke med jeres lille prinsesse, hvor er hun smuk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.