Udfordring!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2010

Tynen

Astrid P skriver:

Allerførste! Men det varer satme også længe inden jeg gider gøre det igen... Fuck, hvor har jeg bandet over den!!!

Åh ja!
Man når bare et tidspunkt hvor man bare har lyst til at råbe af kagen, derefter smide hele lortet i vasken, lade rod være rod og bare gå i seng!

Det har taget mig et helt år at få lysten til at genopleve det igen, og jeg har brugt de 3 sidste uger på at mentalforberede mig på det jeg skal igennem til Stellas fødselsdag

Aaaaat jeg gider!

Men det er dælme et flot resultat du er kommet ud med! - Specielt når det er din første kage.
Håber at den smager lige så godt som den ser ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2010

Tynen

Stumpen skriver:

Her er det også mig der sidst blev foreviget (i forbindelse med mit vægttab, så tillader mig at smække skræmmebilledet ind sammen med det nye)

Wayyyy!
Jeg tror sgu det er første gang at jeg har set dig! 

For helvede, hvor er det godt gået med vægttabet!

RESPEKT!!!

Anmeld

9. maj 2010

Stumpen

Tynen skriver:

Wayyyy!
Jeg tror sgu det er første gang at jeg har set dig! 

For helvede, hvor er det godt gået med vægttabet!

RESPEKT!!!

Det "klagede" Tina også over, så undskyld

Men tak for komplimenten..

Anmeld

9. maj 2010

ka li ja

Astrid P skriver:

Og her er så resultatet af det der kagefedteri...

du er sgu da monster for vild azzer!!! waaauw den er flot. og især når man tænker på det er 1. gang, så er det endnu mere wAAAAAAAAAAUUUUUUUUw

Anmeld

9. maj 2010

Mary

Sidste billede taget herhjemme er af noget tøj til Trendsales, og så kedelig gider jeg ikke være  Her er det sidste billede taget INDEN tøj-billederne

Min mand med sovende Dicte-pige

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. maj 2010

Stumpen

Mary skriver:

Sidste billede taget herhjemme er af noget tøj til Trendsales, og så kedelig gider jeg ikke være  Her er det sidste billede taget INDEN tøj-billederne

Min mand med sovende Dicte-pige

Total lækker pic

Anmeld

12. maj 2010

..

Det nyeste billede, fra hospitalet som havde besøg af politi og brandvæsen for at underholde de indlagte børn.. Min lille tapre dreng

Anmeld

12. maj 2010

Helle30

Hepper lige for Assers kage. Den er rigtig skøn - og en virkelig flot 1. gangskage.

Hér er mit sidste billede. Det er fra i går morges på vej til bh. Skal have dresseret de unger til at koncentrere sig om kameraet, når jeg fotograferer - og gerne samtidigt.

Anmeld

12. maj 2010

Helle30

Nå... På det andetsidste kigger de begge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.