Som en forlænger til tråden "sommerferie, hvor skal i hen"..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

581 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. maj 2010

quity

Så fik jeg tidligere en idé. I må endelig sige til hvis idéen er alt for skør.

Men tænkte på om det måske kunne være en idé at holde en ferie/overnatte hos hinanden. På den måde vil det ikke komme til at koste alverden. Og man kan komme til at opleve andre steder af Danmark end man er vant til.

Jeg vil da også gerne ligge ud med at jeg har en ekstra seng og barneseng. Så er der nogen der har lyst til en lille ferie i vest jylland helt ude ved vesterhavet, så er i velkommen til at kontakte mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

Svei

Eller måske bytte bolig...så kan man bo gratis et andet sted og uden der er andre...

Anmeld

7. maj 2010

quity

Ja selvfølgelig. Det er også en mulighed

Anmeld

7. maj 2010

grinbidderen

det syntes jeg faktisk lyder som nogen helt vild gode ider i har fundet,, MEN nu opdaget jeg lige det var for enlig mødre og fæder

Anmeld

7. maj 2010

Svei

Glemte at skrive at jeg synes det er en super god idé...både for enlige men da også for ikke enlige...måske vi skulle lave en tråd og så kan alle skrive sig på, hvor de bor og hvor mange de har plads til

Anmeld

7. maj 2010

quity

Yrsa skriver:

Glemte at skrive at jeg synes det er en super god idé...både for enlige men da også for ikke enlige...måske vi skulle lave en tråd og så kan alle skrive sig på, hvor de bor og hvor mange de har plads til

God ide. Hvordan flytter man tråden???

Anmeld

7. maj 2010

quity

grinbidderen skriver:

det syntes jeg faktisk lyder som nogen helt vild gode ider i har fundet,, MEN nu opdaget jeg lige det var for enlig mødre og fæder

Det behøver skam ik kun være for enlige Alle er da velkommen

Anmeld

8. maj 2010

grinbidderen

quity skriver:

Det behøver skam ik kun være for enlige Alle er da velkommen

nåre ok... smiler

men syntes helt klart det lyder som nogen gode ider... når pengene ik lige frem er store...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.