Mikas er indlagt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.312 visninger
24 svar
0 synes godt om
7. maj 2010

..

Så er den gal igen med lille Mikas. Han var til kontrol røngten igår, efter han for 4 uger siden blev røngtenfotograferet og der var lidt slim på lunger og bronchier. Det var det også nu, de var helt uændret. Lægen deroppe på sygehuset mente vi skulle på børneafdelingen og tjekkes, hvilket min egen læge som skulle henvise mig heldigvis også mente.

Vi kom derud i går eftermiddags og de kunne selvfølgeligt godt høre at han raller når han trækker vejret. De gik med det samme igang med at give os en masse masker, han har vel indtil nu fået omkring 50 uden effekt - min egen læge, vagtlæger og div sygeplejersker har ikke villet høre når jeg har sagt de ikke virker herhjemme, det har de vist selv set nu..

Vi ligger på OUH, de er vildt søde, meget kompetente og fantastiske omgivelser, men de har ikke rigtigt nogen ide om hvorfor han bliver ved at ralle. De har taget blodprøver som intet viser så det pencillin som vagtlægen gav os onsdag er droppet. De har suget slim fra hans lunger som vi venter på, de venter på de røngten billeder der blev taget, han får maske hver 2. time døgnet rundt og en maske med modstand i som skal være med til at udvide hans lunger som måske er klappet lidt sammen. F*** hvor er det hårdt at se ham så ked af det hver anden time hvor han får begge masker

Nå, bare lidt herfra, vi venter stadig på svar..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

Lene76

nåh lille pus...... har du prøvet at synge for ham når han får masken det kan være at det skaber lidt ro at han kan høre din stemme..... det hjalp da jeg havde en panisk datter der sku ha masken alt for tit.

Håber de finder frem til hva det er han fejler, go bedring med ham.

Lene

Anmeld

7. maj 2010

Louise mortil4

det er jeg ked af høre, har de slet ingen ide om hva det kan være endnu??

Håber de hurtigt finder ud af hva Mikas fejler.

Anmeld

7. maj 2010

Lise

Har ingen vise ord, vil bare sende kram og sige god bedring med ham

Anmeld

7. maj 2010

Muffinmus

jamen jeg håber da sørme at de finder grunden til at det bliver ved...det andet dur jo bare ikke for ham eller jer.

Anmeld

7. maj 2010

Siber

sender en masse kram og tanker om god bedring

Knus Siber

Anmeld

7. maj 2010

Lulle25

Nåh hvor er det synd. Håber de finder ud af hvad der er galt med den lille mand Sender jer mange positive tanker

Anmeld

7. maj 2010

Marco2

Nej hvor trælst. Men på den anden side er det jo godt at der endelig bliver gjort noget. Håber for jer de snart finder en årsag og kan hjælpe ham, så I igen kan komme hjem.

AG

Anmeld

7. maj 2010

Tut

Åh søde.

Rigtig god bedring med ham.

Jeg ved præcis hvordan det er - og mine tanker er hos jer.

Stort knus

Anmeld

7. maj 2010

Tynen

Åh, gud nej!
Hvor er det dog frygteligt

Håber at de snart finder ud af hvad der helt præcist er galt med ham, så I kan komme hjem og være samlet som familie igen!

En masse tanker herfra!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.