Så er den gal igen med lille Mikas. Han var til kontrol røngten igår, efter han for 4 uger siden blev røngtenfotograferet og der var lidt slim på lunger og bronchier. Det var det også nu, de var helt uændret. Lægen deroppe på sygehuset mente vi skulle på børneafdelingen og tjekkes, hvilket min egen læge som skulle henvise mig heldigvis også mente.
Vi kom derud i går eftermiddags og de kunne selvfølgeligt godt høre at han raller når han trækker vejret. De gik med det samme igang med at give os en masse masker, han har vel indtil nu fået omkring 50 uden effekt - min egen læge, vagtlæger og div sygeplejersker har ikke villet høre når jeg har sagt de ikke virker herhjemme, det har de vist selv set nu..
Vi ligger på OUH, de er vildt søde, meget kompetente og fantastiske omgivelser, men de har ikke rigtigt nogen ide om hvorfor han bliver ved at ralle. De har taget blodprøver som intet viser så det pencillin som vagtlægen gav os onsdag er droppet. De har suget slim fra hans lunger som vi venter på, de venter på de røngten billeder der blev taget, han får maske hver 2. time døgnet rundt og en maske med modstand i som skal være med til at udvide hans lunger som måske er klappet lidt sammen. F*** hvor er det hårdt at se ham så ked af det hver anden time hvor han får begge masker

Nå, bare lidt herfra, vi venter stadig på svar..
Anmeld