Ønsker til barnedåb..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.197 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. maj 2010

Kristina V

Jeg er total blank. Man har jo så mange ting fra Karoline af, så er lidt ideløs..

Nogle gode forslag??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

Lise

Er i nøjagtig samme situation. Det eneste vi gerne vil have, og som jeg også ved kommer, er en ny tripp trapp stol..

En juniordyne, kommer jeg lige i tanke om. Men ret kedelig gave, ellers..

Anmeld

7. maj 2010

Kristina V

Ja junor dyne sagde jeg os, men det synes manden er kedeligt..

Anmeld

7. maj 2010

Lene76

Ved ik lige hvordan du har det med Kaj og Andrea men man kan få sådan nogle søde sparebøsser med dem som figur....

Drenget sengetøj til Jr. dyne

Drenge legetøj

Hundetegn (hvis man er til drenge smykker)

Anmeld

7. maj 2010

Lulle25

Jeg ønskede mig damask junior dyne og pude og det er bare den lækreste kvalitet man kan få, er så glad for det og det er ikke en kedelig gave. Ønskede bla en blå bobles elefant, Traktor i træ, gåvogn (drenget),  Kaj Boyesen abe, Flag til bordet, Junior sengetøj med elefanter og sengerand der passer til. Af os fik han en juno seng. Vi fik mere men kan ikke huske hvad (har skrevet det ned i hans bog, men han sover så vil ikke rode efter det).

Hvad med en sanse gynge. Ellers har de masser inspiration på lirumlarumleg.dk

Kh Louise 

Anmeld

7. maj 2010

Siber

Jeg er desværre også lidt blank, eller det vil sige jeg kan ikke rigtig huske hvad vi ønskede os til Johannas dåb, men jeg kan huske vi fik et flag (du ved på en sølv stang med navn) der er også den der garderhussar (staves) i træ fra Boye (ham der også laver aben, elefanten osv i træ) bestik med navn, tallerken med navn (det synes de faktisk er lidt sjovt i dag, at deres navn står på)  eventyr (vi fik HC andersen) og ja ellers fik vi vel smykker, legetøj og tøj tror jeg og sang bøger

Nu kan jeg ikke komme på mere

Håber du finder på noget

Knus SIber

Anmeld

7. maj 2010

Tut

Her er hvad Nana fik (har lige copy'et det fra vores hjemmeside, derfor står der hvem det er fra)

- Halskæde med tro, håb og kærlighed af gudmor Shanny
- Tripp Trapp stol og aktier fra mormor og morfar
- 3000 kr. fra farmor og farfar
- Flagstang med gravering fra Oldemor og Oldefar.
- Halskæde med "Nana" af onkel P og tante Fie
- Hjemmelavet lyserødt fleecetæppe fra Thilde og Andreas (Nana brugte det da vi tog billedet, derfor er det ikke med)
- Temprakon juniordyne fra Isabelle, Van Anh og Michael
- Sengetøj og uro fra Sebra fra fam. Spliid
- 2.100 kr. fra Fie, Thilde, Andreas, Kaj, Lone, Elita, Ole, Johanne, Jacob, Gudrun, August, Ida, Bettina, Søren, Mads, Jens, Mical og Jacob.  
- Gavekort til Babysam på 1000 kr. fra Sofie, Mette, Anders, Erik og Pia.
- Gavekort til Babysam på 1000 kr. fra Pia, Rene, Anette og Michael.
- Sommertøj fra Christina
- Juniordyne fra Vivi og Ronny
- Halskæde med mariehøne og sparegris fra Malene og Simon.
- Børnebestik fra Nette
- Maleri fra Faster Pia (lavet af Lone)

Måske det kunne inspirere lidt.

Knus

Anmeld

8. maj 2010

Monica

Til Tobias fik vi bl.a flag m navn, sengerand, penge, sparebøsser, dåbsrulle, gåvogn, lækkert tøj,bestik, et billede der står Tobias på (Gustav fik også et, er bare så glad for det...Det er vist bestil på nettet)

Nu vågner Tobias, jeg løber...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.