(marts) Min job-update.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

650 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. maj 2010

hc=k

Åh ja hvor skal jeg begynde...

Det gik bare ikke for mig

Jeg var/er SÅ super glad for at jeg var kommet så langt og jeg havde virkelig set frem til at jeg skulle arbejde og leve et normalt liv, men sådan skal det åbnenbart ikke gå mig.
3½ dag har jeg arbejdet og nu er jeg blevet sygmeldt af min læge fordi jeg simpelthen er alt for angst og ked af det til at jeg ville kunne fortsætte. Nu skal jeg så kontakte min gamle psykiater og få en tid så jeg kan komme igang med den samme behandling en gang til. Det følels lidt som om jeg har spildt næsten 4 år på at blive "rask" fordi jeg nu er tilbage hvor jeg startede en gang til.

Hjemme går det super godt og min kæreste støtter mig 100%, men synes jo det er super hårdt at jeg har det sådan her og han forstår det jo ikke. Kristopher er bare blevet en rigtig dreng. Han piller i alt og ligemeget hvor mange gange man siger nej eller flytter ham så piller han bare videre hehe. Han er begyndt at gå rundt mellem ting og begyndt at skubbe ting foran sig så han kan gå det er virkelig morsomt. Nu skal han vidst have sådan en skubbevogn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Øv, det er jeg rigtig ked af at hører. Jeg kan godt forstå, at du havde glædet dig til "et normalt liv". Håber, at du kan komme til din gamle psykiater, så du kan komme igang med din behandling igen. Jeg ønsker dig alt det bedste.

Dejligt, at du har Kristopher som er et godt og skønt lyspunkt i dit liv

Vi har en Brio-gåvogn. De er super gode, da man kan stramme hjulene, så den ikke "kører fra" dem når de er igang med, at lærer at gå.

Kh. Katja

Anmeld

10. maj 2010

Muffinmus

øv øv med jobbet..og det er jo en rigtig dårlig spiral at komme ind i, for du får det jo endnu erme elendigt af IKKE at have arbejde.

Håber du kan finde en eller andne måde at komme over angsten, men ved det er nemmere sagt end gjort.

Og ja, ud og finde en skubbevogn til knægten:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.