Hvad hedder din datter eller døtre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2010

Soap

Min datter hedder Gabrielle 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2010

NoName

Vores lille pige skal hedde Caroline når hun kommer til Juli.

Vi har også snakket om Anne Katrine, eller Katrine men har vist lagt os fast på Caroline.

Anmeld

8. maj 2010

svaller

Vores prinsesse har fået navnet Celina. Jeg var også helt vild med Aimee men det gik manden ikke med til.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. maj 2010

BinaMor

Min smukke pige hedder Gabriella.

og den i mavsen skal hedde Antonia

Anmeld

8. maj 2010

forår

Min lille guldklump hedder Livia

Anmeld

8. maj 2010

lene

Min Prinsesse hedder Clara Katherina

Anmeld

8. maj 2010

LIZO

vi var længe om at fine et navn til lille pige.. først var det caya. så kara. megan. men blev til sidst enig om  zoey..

da oldemor så blev meget syg snakket vi om hun skulle hede eva efter hende.  men det endte med hun kom til at hedde zoey eva. ( oldemor døde så 5 dage efter hun er født, så vi var slet ikke i tvivl om hun skulle hedde det)

normalt bruger vi kun zoey, med mindre jeg møder nogle nye så siger jeg zoey eva. jeg har selv et dobbelt navn camilla louise. og er så træt af det.. men i den her forbindelse så synes jeg godt vi kunne.. fordi det havde en speciel betydning.

zoey kusine der er 2 måneder yngre hedder tilde eva. os efter oldemor.. så det er lidt sødt

Anmeld

8. maj 2010

trunte89

Min pige hedder Sara.

Får jeg en dag en pige mere kunne jeg godt tænke mig hun skulle hedde Anna. Men manden er mere til Emma.

Anmeld

8. maj 2010

Lunae

Hold da op hvor en masse fine navne! Jeg er ret overrasket over, at der er så mange med dobbeltnavne! Jeg synes jo det er helt fantastisk med to navne, specielt hvis man vælger et specielt og et almindeligt! Jeg har tænkt lidt på aya Sofie, men kæresten er som princip imod at give lillepigen to navne! Han kan nu godt lokkes, det er jeg sikker på

Lige et spørgsmål: vidste i hvad hun skulle hedde, før hun kom ud eller blev det først besluttet efter at i havde set hende?

Anmeld

8. maj 2010

TbCp

Lunae skriver:

Hold da op hvor en masse fine navne! Jeg er ret overrasket over, at der er så mange med dobbeltnavne! Jeg synes jo det er helt fantastisk med to navne, specielt hvis man vælger et specielt og et almindeligt! Jeg har tænkt lidt på aya Sofie, men kæresten er som princip imod at give lillepigen to navne! Han kan nu godt lokkes, det er jeg sikker på

Lige et spørgsmål: vidste i hvad hun skulle hedde, før hun kom ud eller blev det først besluttet efter at i havde set hende?

Vi var ret sikre....men vi fik først køn at vide 3 uger inden hun blev født så det var ikke så længe vi havde snakket om det.

Da hun kom ud var min mand den første der så hende. Jeg spurgte ham "ligner hun en Liva" og ja det gjorde hun så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.