Hej med jer.
Jeg skal følges tæt i graviditeten da min læge siger at mit lave stofskifte skal holdes stabilt ellers kan det give skader på barnet. Jeg er rigtig ked at jeg først har fundet ud af det efter jeg er blevet gravid!
Faktisk havde jeg en længere samtale med min læge med mange spørgsmål inden vi bestemte os for at få endnu et barn.. der var noget andet medicin jeg gerne ville ud af mv... Jeg synes det er underligt, at hun ikke har nævnt noget om, at mit lave stofskifte kunne have en negativ indvirkning på graviditet. Det kan i værste fald give mentale skader på barnet.
Men selvfølgelig er risikoen lav og hvis jeg bliver fulgt tæt er det nok også ok. MEN bekymringen er stor! 
Jeg skal til en længere undersøgelse på sygehuset på ons og håber at blive klogere på sagen.
Er der nogen af Jer der ved noget om lavt stofskifte og graviditet?
Jeg ved ikke om mit stofskifte også var lavt da jeg fik de to andre børn. Min læge opdagede det ved et tilfælde for ca et år siden. Inen af dem har fået den frygtede sygdom -det ved jeg fordi det er en af de ting man tester for i hælprøven.
trængte lige til at lette mit hjerte lidt -håber det er ok.
KH frumor
Anmeld