Hjemme igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

878 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. maj 2010

LouiseNielsen

Men de har ikke fundet ud af hvad den lille mand fejler, og finder nok heller ikke ud af det....

Nu er han blevet tjekket i alle ender og kanter, scannet, røngten billeder, haft sonde og kikkert nede osv osv og de finder ingen grund til hans vejrtræknings problemer eller mangel på samme...

De mener det der kan være galt er yderst sjælden, da det normalt kun ses ved meget for tidlig fødte børn. At han simpelthen "glemmer" at trække vejret, en form for søvnapnø kan man vel kalde det.... Det er ikke noget man kan gøre noget ved, blot håbe på at han vokser sig fra det, men kan de ikke love han vil gøre.

Nu skal han de næste to mdr gå med 24 timers alarm, som begynder hvis han holder op med at trække vejret i mere end 20 sekunder, igår efter vi kom hjem gik alarmen 9 gange og idag har den indtil nu gået 6 gange....  Heldigvis, så kommer han meget hurtig igang igen, så det har endnu ikke været nødvendig at yde førstehjælp, har dog to gange skulle lige ruske i ham for at få gang i ham igen....

Det er rigtig dejligt at være hjemme, men omvendt også skræmmende, for her kan vi altså ik bare hive i en snor efter en sygeplejerske hvis der sker noget....

På mandag skal vi igen op på afd for at snakke om hvordan weekenden er gået, også må vi se der hvad den vider plan bliver!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

Bare mig..

Puha, det må godt nok være skrækkeligt, at de intet kan gøre, eller fortælle præcis hvad det er..

Jeg håber godt nok for jer, at det hele går iorden inden længe, for det må være hårdt hver gang ens barn ikke trækker vejret, for man må sgu være vildt bange hele tiden!

Held og lykke med det hele..

Anmeld

7. maj 2010

LouiseNielsen

~~M.Nielsen~~ skriver:

Puha, det må godt nok være skrækkeligt, at de intet kan gøre, eller fortælle præcis hvad det er..

Jeg håber godt nok for jer, at det hele går iorden inden længe, for det må være hårdt hver gang ens barn ikke trækker vejret, for man må sgu være vildt bange hele tiden!

Held og lykke med det hele..

Kan love dig for det er hårdt, hver gang jeg høre lyden af hans alarm der går, får jeg er stor klump i halsen, og beder til det denne gang også går godt og han selv kommer i tanke om han skal huske at trække vejret igen....

Anmeld

7. maj 2010

Sakris

Sikke en omgang. Det må være hårdt at det sker så tit. Håber de før eller siden finder en diagnose på den lille fyr.... Indtil da rigtig mange gane held og lykke!

Anmeld

7. maj 2010

Lone Jakobsen

det lyder vel nok hårdt. den stakkels lille mand.

sender jer alle 3 en stor og håber at han hurtigt vokser fra det.

Anmeld

7. maj 2010

Bare mig..

LouiseLarsen skriver:

Kan love dig for det er hårdt, hver gang jeg høre lyden af hans alarm der går, får jeg er stor klump i halsen, og beder til det denne gang også går godt og han selv kommer i tanke om han skal huske at trække vejret igen....

Ja, fy for den da.. Kan slet ikke forestille mig hvordan det er, andet end at det må være FRYGTLIG!

Anmeld

7. maj 2010

Bare mig..

LouiseLarsen skriver:

Ja, fy for den da.. Kan slet ikke forestille mig hvordan det er, andet end at det må være FRYGTLIG!

Anmeld

7. maj 2010

lululupo

Puhhhhhh det er altså noget af en omgang, kan kun forestille mig hvordan det må være....... Sender en masse god bedrings tanker og krydser fingre for at alarmen snart er unødvendig, og lille gøj husker at trække vejret....

Anmeld

7. maj 2010

LISBETH:-)

Puha det lyder godt nok meget meget psykisk opslidende. Tænker at i hele tiden er på vagt!!!!

Håber det snart stopper så i kan få en rolig hverdag!!!

Mange tanker

Lisbeth

Anmeld

7. maj 2010

Svei

Åh, jeg håber snart han vokser fra det...en fra min søns klasse havde samme alarm de første 2-3 år af hans liv.

Knus og god bedring...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.