Kønstest forarger politikere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2010

Lone Jakobsen

jamen er det ikke bevist for længe siden at der intet er i urinen der afslører køn. som tjuhl skriver så ville der jo ikke være den mindste grund til at kønsscanne i timevis.

og hvis disse kvinder er (undskyld på forhånd) dumme nok til at tage en tisse test, tro på kønnet....og dernæst få en abort hvis det ikke er det "rette køn" jamen så burde politikere måske nærmere se på hvad der foregår i hovedet på disse kvinder. kan testen for øvrigt ikke forbydes pga. falsk reklame?

nå, håber ikke nogen føler sig ramt af mit opstød....det sætter bare mit sind i kog at den slags overhovedet er oppe til debat.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2010

angelmom

Jeg væmmes osse ved det!! da jeg læste om det her i forgårs mener jeg at jeg fik et link inde på min fb væg om det!!

Jeg ved hvor psykisk hårdt det er skal tage en beslutting om at få fortaget en abort, og hvordan man har det efterfølgende, så jeg går osse indfor at den skal forbydes! Men ja desværre er vi osse ved at udvikle et samfund hvor kun det "perfekte" dur, og det "defekte" bliver kaserede og gemt væk..

Børn er naturens gave uanset køn og handicap og hudfarve og sygdom, så er det en gave at få børn..

Men måske er dette her bare det andet skridt mod designer børnene..

Anmeld

8. maj 2010

Svei

angelmom skriver:

Jeg væmmes osse ved det!! da jeg læste om det her i forgårs mener jeg at jeg fik et link inde på min fb væg om det!!

Jeg ved hvor psykisk hårdt det er skal tage en beslutting om at få fortaget en abort, og hvordan man har det efterfølgende, så jeg går osse indfor at den skal forbydes! Men ja desværre er vi osse ved at udvikle et samfund hvor kun det "perfekte" dur, og det "defekte" bliver kaserede og gemt væk..

Børn er naturens gave uanset køn og handicap og hudfarve og sygdom, så er det en gave at få børn..

Men måske er dette her bare det andet skridt mod designer børnene..

Det er muligt det er en gave for nogen at få et handicappet barn, men det ville det bestemt ikke være i min verden hverken for mig, barnet eller mine andre børn...jeg synes det er en gave at vi har muligheden for at vælge fra i de situationer hvor intet liv nok er bedre end et liv. Ved godt det handler om hvilke handicaps, men for mig ville der ingen tvivl være overhoved hvis jeg fik af vide at jeg feks ventede et barn med down.

Så det der er en gave for det ene par er det måske ikke for et andet og det må man jo respektere.

Knus Eva

Anmeld

8. maj 2010

Shibby

Hvis jeg stod og var gravid i 10 uge så ville jeg gerne vide hvad kønnet var sådan ren nysgerrigmæssigt   Fra hvilken side har du de der kønsteste oplysningsresultater..?

Anmeld

8. maj 2010

Con

Jeg ved faktisk ikke, om jeg må oplyse andre konkurrende babysider herinde, men ellers må indlægget jo censureres - det er på Babyklar (du skal være medlem, og der kan søges på intelligender)....

Anmeld

8. maj 2010

Shibby

Tak ^^

Er der nogen af jer gravide som ved hvad i venter der gider tage såen en test så vi lige kan lure resultatet..? Sidder og er sååå nysgerrig nu

Anmeld

9. maj 2010

angelmom

Yrsa skriver:

Det er muligt det er en gave for nogen at få et handicappet barn, men det ville det bestemt ikke være i min verden hverken for mig, barnet eller mine andre børn...jeg synes det er en gave at vi har muligheden for at vælge fra i de situationer hvor intet liv nok er bedre end et liv. Ved godt det handler om hvilke handicaps, men for mig ville der ingen tvivl være overhoved hvis jeg fik af vide at jeg feks ventede et barn med down.

Så det der er en gave for det ene par er det måske ikke for et andet og det må man jo respektere.

Knus Eva

Der er visse ting her i livet som kan få mit pis i kog, også er det når folk ikke kan eller vil læse det jeg skriver og bevist lige skal belære mig fordi de enten skal bevist misforstå det jeg har skrevet, eller bare ikke VIL forstå det!!

og skal vi så bevæge os ind på debatten igen?!

Anmeld

9. maj 2010

morethanperfect

Shibby skriver:

Tak ^^

Er der nogen af jer gravide som ved hvad i venter der gider tage såen en test så vi lige kan lure resultatet..? Sidder og er sååå nysgerrig nu

Jeg ville virkelig gerne hvis ikke de kostede 600,- ..

Jeg er nysgerrig , men syns det sindsygt at vælge sit barn fra .. Det forstår jeg ikke hvis man gør ! 

Anmeld

10. maj 2010

Kløver

Jeg synes slet ikke det er en god ide. Synes testene skulle forbydes, både fordi jeg tænker, hvor sikker kan man være på disse test, og ja mange kan være utålmodige men SÅ utålmodig at man ikke kan vente på en evt scanning, man burde kunne vente, specielt da det jo netop kan misbruges.

Anmeld

16. maj 2010

nannanadja

jeg syntes helt klart at det skulle forbydes... kan slet ikke forstå at man vil fravælge sit barn forde det har det "forkerte" køn... hvad er det for noget!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.