Hoppegynge...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.292 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. juni 2008

NejaJ

Lærke kan rigtig godt lige og hoppe rigtig meget hele tiden, men er ik til at blive ved med at holde til da hun vejer 10,5 kg.
Vi har tit tænkt på at en hoppegynge ville være helt perfekt, men høre altid kritik af den...

Hvad syns i??

Knuz Neja & Lærke...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2008

charlottekri

hej neja
jeg har kun hørt at drengebørn ikke har godt af hverken hoppegynge eller gåstol da de får klemt "klokkeværket". men jeg har ikke hørt noget andet negativt...
knuz (ses d. 30.)

Anmeld

10. juni 2008

Lise

Det har vist ikke noget med "klokkeværket" at gøre, men det skulle være rigtig skidt for ryggen, og så er der større risiko for at barnet bliver tågænger...

Det er bare hvad jeg har hørt.

Anmeld

11. juni 2008

MorCamilla

Vi har haft en hoppe gynge til Mikkel da han var lille.. På trods af alle de advarsler man høre om at drenge børn ikke må bruge sådan en gynge..
Men vi har været rigtig glade for den, den har virkelig styrket hans motorik og ryg.. Vi fik den kun fordi sundhedsplejesken anbefalede det..
Og ja, brugte den ikke så ofte netop gpa alle de advarsler man høre om de gynger..
Men vi var glade for den, jeg vil varmt anbefale det..

Knus fra Camilla.

Anmeld

11. juni 2008

NejaJ

Okai tak for jeres mange svar....
Prøver så at snakke med sundhedsplejersken når hun kommer igen....
Når engang de stopper med at strejke...

Hilsen Neja...

Anmeld

11. juni 2008

Stumpen

Jeg synes altså bare at du skal købe en, hvis de var så farlige for børn, mon de så ikke var fjernet fra butikkerne?
Jeg har ganske vist ikke selv købt en til Mathilde, men måske var det det man skulle have gjort, for hun har aldrig villet sidde hos os, men stået ved os..
(H) Anja..

Anmeld

11. juni 2008

Lillemy60

Jeg har en du kan købe billigt hvis det er. Den er ikke brugt meget.

Men du kan søge hoppegynge på google og der kommer adskillelige advarsler op om den. Jeg brugte den dog aligevel til min søn, da jeg ikke kunne holde til alt det hopperi men det var hurtigt over igen :)

SÅ nu ligger den bare og samler støv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.