Sjælland+øer - snart ses igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Play-date snart igen?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

437 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. maj 2010

Lise

Hej piger i de østlige egne. Skal vi ikke snart ses med vorses unger igen? Jeg synes det er så hyggeligt at være sammen med jer jo..

Kom frisk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

Anja

Super god ide!

Er bare "lidt" handikappet i øjeblikket, da jeg bliver dårlig af at køre bil, så jeg er lidt stavnsbundet. Lægger da gerne hus til igen, men det kan være andre gerne vil prøve at lægge hus til eller folk ikke har lyst til at køre helt til vestsjælland igen?

Anmeld

7. maj 2010

Lise

Jeg orker bedre at køre i bil en time end at fylde mit lille hus med larmende unger igen  Afstanden holder ikke mig væk..

Anmeld

7. maj 2010

Tut

Jeg er også frisk.

Jeg kører gerne til Anja hvis det skulle være.

Anmeld

7. maj 2010

Lise

Tut skriver:

Jeg er også frisk.

Jeg kører gerne til Anja hvis det skulle være.

Anmeld

7. maj 2010

Helle30

Jeg mener nøjagtig det samme som dig Lise. Skal vi sige i morgen så?.

Sådan en dag som vi havde sidst, kan jeg køre længe på. En hel dag, hvor jeg bare skal være mor for Sofie og så sidde og hygge og sladre sammen med nogle af landets skønneste piger og deres børn.

Hvis det passer dig Anja, så kører jeg hjertens gerne til Vestsjælland for at være sammen med jer igen snart. Jeg vover at antage, at Susan mener det samme, og Sofie og Emil hygger sig så fint, når vi kører bil, så afstanden er fuldstændig ligegyldig.

Så skal vi bare have clearet Tutters kalender, så hun også kan være med.

- Helle

Anmeld

7. maj 2010

Helle30

Hah! Og så hurtig er jeg

Anmeld

7. maj 2010

Lise

Jamen, lad os da få nogle datoer på banen. Hvornår kan i? Og hvorkan kan i ikke...

Jeg kan godt imorgen  Ellers kan jeg d. 22. og 23. maj, d. 5., 6., 13., 26. og 27. juni.

Jeg kan IKKE i næste weekend, da vi er i Aalborg. Og d. 30. maj skal Casper døbes så der kan jeg heller ikke. Den 12. juni skal jeg til bryllup og d. 19. og 20. juni er jeg i Grækenland (hvis der da findes noget der hedder Grækenland på det tidspunkt). 

Anmeld

7. maj 2010

Susan1978

Helle30 skriver:

Jeg mener nøjagtig det samme som dig Lise. Skal vi sige i morgen så?.

Sådan en dag som vi havde sidst, kan jeg køre længe på. En hel dag, hvor jeg bare skal være mor for Sofie og så sidde og hygge og sladre sammen med nogle af landets skønneste piger og deres børn.

Hvis det passer dig Anja, så kører jeg hjertens gerne til Vestsjælland for at være sammen med jer igen snart. Jeg vover at antage, at Susan mener det samme, og Sofie og Emil hygger sig så fint, når vi kører bil, så afstanden er fuldstændig ligegyldig.

Så skal vi bare have clearet Tutters kalender, så hun også kan være med.

- Helle

jamen der er blevet svaret for mig her...

jeg er også tis ligeglad hvor det er - bare vi ses.. så Anja vi kommer gerne..

Det må for guds skyld ikke blive næste weekend, da den står på mega bryllup for min søster der.. men ellers er jeg vist frisk..

somebody smid en masse datoer..

og hvis flere af jer går hjemme - så har jeg og ungerne ferie den sidste uge i maj..  og har ikke nogen planer som sådan.

Anmeld

7. maj 2010

Anja

Ja, men jeg lægger meget gerne hus til

Jeg laver en afstemning med de datoer jeg kan ....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.