Invitation til Idas barnedåb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.701 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. maj 2010

Karo

Så blev jeg færdig med invitationen til Idas barnedåb lørdag d. 19/6.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

smokin

Karo skriver:

Okay nu spørger jeg sikkert MEGET dumt! men er det Ida på billedet? FANTASTISK billede og RIGTIG FLOT INVITATION! Hvor har du købt babybåndet?

Rigtig rigtig smukt!

Hvordan ser den ud indeni? Hvis man må se det?

Anmeld

7. maj 2010

B&J

nej hvor er det et fint kort super god ide

Anmeld

7. maj 2010

Karo

Zette skriver:

Okay nu spørger jeg sikkert MEGET dumt! men er det Ida på billedet? FANTASTISK billede og RIGTIG FLOT INVITATION! Hvor har du købt babybåndet?

Rigtig rigtig smukt!

Hvordan ser den ud indeni? Hvis man må se det?

Jo, det er Ida på billedet

Babybåndet er fra panduro hobby hvor man kan få en rulle med 5 forskellige bånd i.

Selvfølgelig må i se invitationen indenvendig. Jeg mangler på denne invitation navnene på modtagerne da de lige har fået en lille dreng og jeg ikke ved hvad han skal hedde endnu. Når jeg har navnet skriver jeg dem ind på computeren og en ny indmad printes ud.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. maj 2010

ChatH

Karo skriver:

Wauw har du selv taget det billede??

Anmeld

26. maj 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Sikke en flot invitation

Jeg er godt nok noget misundelig på, at jeres datter skal døbes i Hvidovre Kirke. Der ville jeg rigtig gerne have haft mine børn døbt, men det kunne ikke lade sig gøre selvom vi bor i Hvidovre, men ikke havde noget tilknytning til lige nøjagtig den kirke.

Kh. Katja

Anmeld

26. maj 2010

Mira0911

Kanon  flot...

Anmeld

26. maj 2010

Risen

Så flot ! og lækkert billede ! 

Anmeld

26. maj 2010

Karo

Chatarina skriver:

Wauw har du selv taget det billede??

Nej det har jeg ikke. Jeg var til fotograf med børnene da Ida var 3 uger gammel og det er et af billederne derfra. Jeg syndes at dette billede var så godt at det måtte jeg bruge til invitationen.

Anmeld

26. maj 2010

Karo

MoarHvidovre skriver:

Sikke en flot invitation

Jeg er godt nok noget misundelig på, at jeres datter skal døbes i Hvidovre Kirke. Der ville jeg rigtig gerne have haft mine børn døbt, men det kunne ikke lade sig gøre selvom vi bor i Hvidovre, men ikke havde noget tilknytning til lige nøjagtig den kirke.

Kh. Katja

Vi er også glade for hun kan døbes der Vi bor i Hvidovre og lige ved siden af kirken så derfor kan hun døbes der. Derudover er min kæreste også døbt i hvidovre kirke så selv om vi ikke boede her kunne hun sagtens blive døbt i kirken.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.