Luft i maven og væske i kroppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.951 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. maj 2010

Anonym trådstarter

Jeg har to spørgsmål:

1. jeg døjer ekstremt meget med væske i kroppen. Men da jeg har meget lavt blodtryk vil min længe ikke give mig medicin mod det. Jeg undgår så vidt muligt salt og drikker godt med vand. Hvad kan jeg ellers gøre??

2. Min mave er så udspilet at det ser ud som om jeg er gravid - hvilket jeg umuigt kan være Jeg prutter ikke, men det er ikke fedt der gør den stor. Det er ren luft. Men hvordan pokker kommer jeg af med den?? Spiser ikke kål og meget lidt løg som jeg ved kan give luft i maven.

Håber på gode råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

TbCp

Anonym skriver:

Jeg har to spørgsmål:

1. jeg døjer ekstremt meget med væske i kroppen. Men da jeg har meget lavt blodtryk vil min længe ikke give mig medicin mod det. Jeg undgår så vidt muligt salt og drikker godt med vand. Hvad kan jeg ellers gøre??

2. Min mave er så udspilet at det ser ud som om jeg er gravid - hvilket jeg umuigt kan være Jeg prutter ikke, men det er ikke fedt der gør den stor. Det er ren luft. Men hvordan pokker kommer jeg af med den?? Spiser ikke kål og meget lidt løg som jeg ved kan give luft i maven.

Håber på gode råd

Ang. det med væske, så kan jeg ikke svare.

Det andet, har du problemer med at komme på wc? Jeg er ofte meget oppustet og døjer med at komme på wc, så jeg drikker et glas husk hver dag, det hjælper rigtig godt!

Anmeld

7. maj 2010

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Ang. det med væske, så kan jeg ikke svare.

Det andet, har du problemer med at komme på wc? Jeg er ofte meget oppustet og døjer med at komme på wc, så jeg drikker et glas husk hver dag, det hjælper rigtig godt!

Nej jeg er på toilet flere gange om dagen med alm afføring

Anmeld

7. maj 2010

starsofheaven

Anonym skriver:

Jeg har to spørgsmål:

Håber på gode råd

i dit punkt 2 har jeg præcis det samme problem.. og ved slet ikke hvad jeg skal gøre ved det. blir altid spurgt om jeg er gravid.. hvor jeg bar em svare, nej jeg er bare tyk

Anmeld

7. maj 2010

Anonym trådstarter

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.