Børn gør forælre ulykkelige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

625 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. maj 2010

1977

Profilbillede for 1977

Har i læst denne artikel? Jeg er ikke helt enig

www.berlinske.dk/danmark/boern-goer-foraeldre-ulykkelige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2010

B&J

jeg var og er super lykkelig sammen med min kæreste og et barn sætter et parforhold på en prøve ikke af det er dårligt og det er det ikke.. for vi elsker virkelig vores dejlige søn han er en virkelig stor stor gave et barn er noget helt unik

Anmeld

6. maj 2010

lisbethita

B&J skriver:

jeg var og er super lykkelig sammen med min kæreste og et barn sætter et parforhold på en prøve ikke af det er dårligt og det er det ikke.. for vi elsker virkelig vores dejlige søn han er en virkelig stor stor gave et barn er noget helt unik

Jeg er SÅ enig!!!!!!!

Anmeld

6. maj 2010

CamillaT89

Jeg kan godt følge artiklen - Men jeg tror også, at det har meget at sige, at mange forældre går alt for meget op i deres børn, og glemmer eller ikke tager sig tid til egne behov. Hvis man samtidig med at have børn, formår at tage sig tid til dig selv engang imellem, så tror jeg ikke, at det problem opstår. Sandheden er jo, at de fleste af os bruger så enormt meget tid og energi på at vise verden, hvor godt vi klarer os - Det gør vi også, når vi bliver forældre. Jeg tror nu ikke, det er selve dét at få børn, der gør disse forældre ulykkelige, men derimod alle de høje krav, som man skal leve op til som familie for at blive anerkendt af samfundet.

Men okay - Hvis de havde skrevet det på den måde i artiklen, havde den ikke været lige så opsigtsvækkende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.