Ja så er Viktor jo startet i dagpleje i mandags og det er bare gået super godt. Han skal gå der sammen med en pige på 2 og en dreng på 10 mdr til at starte med. Viktor har desværre ikke mødt den lille dreng da han ligger syg. Lige nu er der også en pige på 3 men hun starter i Bh om en lille mdr.
I mandags startede vi op med at være på besøg i 1½ time, og Viktor var helt færdig bagefter, han sov 3½ time i rap uden middagsmad, jeg kunne simpelthen ikke vække ham.
Tirsdag prøvede vi så at jeg tog afsted 1 time, og det gik bare rigtig godt, jeg kom tilbage og vi blev der sammen i ca ½ time mere, og han var lige så træt. Mig og Anders havde prøvet om Viktor kunne undvære sin formiddagssøvn i ugen op til vi startede, men vi blev så enige med DP'en om at han bliver nød til at have den, han bliver bare så træt deroppe.
Onsdag afleverede jeg ham kl. 7.30 og kørte så hjem, vi aftalte at hun ville ringe når hun kunne mærke at han var ved at være træt. Kl 9. fik han en formiddagslur på 1½ time, hvorefter hun ringede og spurgte om jeg hentede ham ved 12-12.30 tiden når de var færdige med frokosten.
Idag torsdag blev vi enige om at prøve en hel dag nu de andre dage var gået så godt, så hun vil give ham en formiddagslur og herefter en middagslur og så ringe når han vågnede. Han sov fra 8-9 (han stod desværre op kl 5.30 idag) og igen fra 12-14. Kl 12 var han så træt at inden hun havde nået og putte ham var han faldet i søvn.
Han har kun være meget kortvarrig pyller deroppe, men det er bla. fordi han er lidt bange for at blive rendt ned af de store piger, han er jo ikke vant til andre børn, men allerede idag var det meget bedre. De 2 piger der er deroppe vil ham også bare så gerne så de kommer med legetøj og alt muligt hele tiden, det er nok lidt overvældende 
Det er virkelig godt for ham at være startet og han får rigtig meget ud af det. Han er glad på en anden måde herhjemme nu, og han snakker meget mere. I går og idag fortalte DP'en at de havde leget nogle sanglege, de samme sange både idag og går og allerede idag begynder han at være med på flere at fagterne.
Det var så en lille opdate herfra. Hvordan går det med jer andre?