Nu har jeg gjort det!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.430 visninger
14 svar
0 synes godt om
6. maj 2010

Betteisen

Så fik jeg købt barnevogn nr 2 på nettet. Har taget chancen og købt den igennem en sælger på dba.dk. Nu går jeg bare og er nervøs for om den nu også bliver sendt. Ellers er jeg sku blevet 3300,- fattigere.

Kryds lige fingre for mig

PS: Jeg får vist ikke ro før den er i hus....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2010

Sabsy

anistu skriver:

Så fik jeg købt barnevogn nr 2 på nettet. Har taget chancen og købt den igennem en sælger på dba.dk. Nu går jeg bare og er nervøs for om den nu også bliver sendt. Ellers er jeg sku blevet 3300,- fattigere.

Kryds lige fingre for mig

PS: Jeg får vist ikke ro før den er i hus....

Ja det er altis spændende via. nettet..

Er det en lækker en??

Anmeld

6. maj 2010

Betteisen

Det er en sort Odder vogn. Hun skulle sende idag, men jeg har ikke hørt noget...... hmmm

Anmeld

6. maj 2010

lisbethita

anistu skriver:

Det er en sort Odder vogn. Hun skulle sende idag, men jeg har ikke hørt noget...... hmmm

Spændende!!!!! Du skulle dælme gerne få den. Jeg sælger selv meget på nettet og har kun haft gode oplevelser. Så må vi håbe, at du får den!! Krydser dælme fingre ! Skriv herinde, hvis der skulle gå noget galt. 

glæder mig til at høre, om du er tilfreds med købet ;-)

KRAM Lisbeth

Anmeld

7. maj 2010

Miss.Sunshine

Hejsa.

Hvordan kan man sende sådan en stor ting?? Noget du vil fortælle? Vi forsøger at lave nr 2 og jeg vil gerne indrømme at jeg allerede har små kigget på barnevogne Men mange har jeg måtte opgive fordi folk bor i Jylland. ( vi bor i Kbh)

Hvor har du fået sendt din fra og til? Og hvor meget koster det?

Venlig hilsen MS

Anmeld

7. maj 2010

Betteisen

Hej hej!

Så har jeg modtaget traking nr på pakken, men den kan ikke trackes... Mon ikke den dukker op enten idag eller i morgen.

Jamen... prøv at tjekke gls´s hjemmeside. http://www.gls-group.eu/276-I-PORTAL-WEB/content/GLS/DK01/DA/1_gls_denmark_home.htm

Det er et fragtfirma og jeg tror sælger har givet 110 for at få den sendt. Hun er fra Sjælland og jeg fra Nordjylland... Sjovt du ikke kan finde barnevogn på Sjælland... synes kun det var der jeg kunne finde nogen

Anmeld

7. maj 2010

B&J

anistu skriver:

Hej hej!

Så har jeg modtaget traking nr på pakken, men den kan ikke trackes... Mon ikke den dukker op enten idag eller i morgen.

Jamen... prøv at tjekke gls´s hjemmeside. http://www.gls-group.eu/276-I-PORTAL-WEB/content/GLS/DK01/DA/1_gls_denmark_home.htm

Det er et fragtfirma og jeg tror sælger har givet 110 for at få den sendt. Hun er fra Sjælland og jeg fra Nordjylland... Sjovt du ikke kan finde barnevogn på Sjælland... synes kun det var der jeg kunne finde nogen

den dukker først op mandag jeg har nemlig købt nogle ting af en her inde og hun sendte også det nr. og det virker først på mandag da de ikke sender pakker i weekenden så jeg sidder og glæder mig vildt...

Anmeld

7. maj 2010

Miss.Sunshine

anistu skriver:

Hej hej!

Okay tak for hjælpen. Spændende hvornår du får den så

Anmeld

7. maj 2010

Betteisen

Hej igen...

Ja den er ikke dukket op idag... nu får vi se om de leverer om lørdagen... ellers må jeg vente til mandag... hvis jeg kan det

Anmeld

10. maj 2010

Miss.Sunshine

Må vi så høre om du modtog noget i weekenden/i dag??

Er sgu så spændt,hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.