Lynhurtig update og foto

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2010

Muffinmus

årh en skøn tyksak, hvor er det nogle dejlige kinder hun har, mums altså:-)

Dejlig dejlig baby i har fået jer, håber snart dine efterveer stilner af..for pokker hvor jeg husker dem :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

Grynt

Hun er da om noget en helt igennem lille lækker baby, gud hvor er hun dog kær.   Hjertelig tillykke med hende

Anmeld

7. maj 2010

Siber

ej hvor er hun altså sød.

Endnu engang tillykke, og håber snart de efterveer forsvinder. Jeg fik dem også og jeg vidste ikke lige hvad det var, men tænkte at hvis det var ligesom veer bare gange 100, så var jeg glad for mit kejsersnit

Knus Siber

Anmeld

11. maj 2010

linemus

Tak alles! Navn... er det nu også nødvendigt? Ej, vi har meget svært ved at beslutte os. Så pt. går hun under dæknavnene "babyen" og "lillesøster". Ideer modtages gerne

Børnene er blevet spurgt. Sebastian har forskellige forslag alt efter hvilken tegnefilm han er ved at se (fx Alex eller Gloria). Nanna sagde meget bestemt: "Han... hedder... Anton!!" (som den nye dreng i dp).

Anmeld

12. maj 2010

Lise

Nanna sagde meget bestemt: "Han... hedder... Anton!!" (som den nye dreng i dp).

Havde du spurgt Simon hvad hun skulle hedde, ville han med 200% sikkerhed sige: "Han hedder Casper". Det hedder ALLE små søskende - også piger (de er også hanner).

Hvad med Sara? Eller er det for mange S'er (går i op i det?). Eller Nikoline, hvis i skulle have en N-navn. Andrea? Det var navne jeg selv ville bruge til de døtre, jeg sikkert aldrig får..

Anmeld

12. maj 2010

Anja

Hvad med Sofie? Det synes jeg passer så fint til Nanna og Signe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.