Jeg startede på hormon behandling lige efter påske, fik nogle piller som jeg kom lidt sent igang med pga påsken (5 cyklus dag), jeg skulle tage 2 stk om dagen i 3 dage, var til scanning og derefter skulle jeg give mig selv 1 indsprøjtning om dagen i 3 dage, var til scanning igen, skulle have indsprøjtninger i 3 dage mere, og var så til en scanning igen hvor det viste sig at jeg havde 5 æg på 15 (størrelse)hvad det så end vil sige). Så ingen inseminering denne her gang Øv ØV.. Jeg skal snart have min mens. så skal snart starte med hormonerne igen. Hun snakkede heldigvis om at jeg kun skulle have pillerne denner her gang, så det håber jeg på, for hader nåle
Det var lidt om min første iui... som ikke blev til noget
Jeg ved godt at der kun er ca 10% risiko for at blive gravid med tvillinger, og ja for mig er det altså en risiko
Jeg er faktisk meget flov over at sige det og håber ikke i dømmer mig for hårdt, men jeg håber virkeligt ikke at jeg når jeg forhåbentlig bliver gravid skal have tvillinger. Det er en kæmpe frygt der sidder inde i mig og også hos min kæreste. Vi føler begge det vil ødelægge alt det vi går og glæder os til. Er jeg den eneste der har det sådan.... Ja det er jeg jo højest sandsynlig...Øv hvor føler jeg mig utaknemelig og styg. Jeg har et par brødre som er tvillinger, og det var vildt hårdt for mine forældre kan jeg huske.Jeg vil bare så gerne have lov til at nyde det første barn, og der er ikke det samme hvis der 2... Trængte sådan til at komme ud med det, da der ikke er nogen jeg kan snakke med, for vi ikke vil fortælle nogen at vi prøver at blive gravide.
Anmeld