Hvorfor lige mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.128 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. maj 2010

k-girl

Nå så kom den endedlige ventet dag..

Tid hos gynokologen!

Selv om at jeg faktisk godt vidste hvad jeg fejlede, skubbet jeg det bare væk fra mig.. Mener, vi er 4 søstre, min mor har 2 søskene og min far havde 3. og ikke nok med det, jeg er moster til 8 dejlige niecer/nevøer.

så hvad er chancen for jeg lige får det...

Har kun haft mit lort 3 gange på 1½ år (symtom 1)

Har taget voldsom (maven) på efter jeg stoppet med p-piller (symtom 2)

også har jeg fået uønsket bag på mine lår og lidt i ansigtet (symtom 3)

Har aldrig hørt om at der var nogle i min familie der havde det, og de siger jo det er arveligt.

Men jo fik dommen i dag hos lægen... PCSO

Jeg tudbrølede da jeg havde forladt klinikken, tuede hele vejen hjem og brød fuldstændig sammen da min kæreste spurgte om hvordan det var gået..

Kan bare slet ik bære/holde ud at skulle siger til familien og veninderne, også selv om at jeg ved at der er så mange piger der har det i!

På en måde føler jeg mig mindre kvindelig, også selv om at min kæreste siger jeg er smuk, dejlig osv.

Nå men hvad er det man siger, op på hesten igen.

Fik tid til at tag blodprøver senere på dagen, så nu skal der bare gå 4 uger også få lægen de endelige prøver.

Nå op og træne og få brændt nogle kalorier af... åhh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2010

oo

ØV!

men der er heldigvis rigtig meget man kan gøre idag for ufrivilligt barnløse kvinder med PCO (PCSO) idag jeg ved der er flere herinde der har det og ved en helt masse om behandlinger og gode råd generelt.

Anmeld

6. maj 2010

k-girl

Ja det sagde lægen også..

Han fortalte at jeg muligvis vil få tilbudt at være med i et forsøg der snart skal starte på hvidovre hospital, men det skulle først godkendes.

så håber jeg får en opringning/brev en af dagene om at jeg skal være med.. Håber det.

De 4 uger vil være en rent helvede.. går allerede og tæller..

Anmeld

6. maj 2010

lisbethita

k-girl skriver:

Nå så kom den endedlige ventet dag..

Tid hos gynokologen!

Selv om at jeg faktisk godt vidste hvad jeg fejlede, skubbet jeg det bare væk fra mig.. Mener, vi er 4 søstre, min mor har 2 søskene og min far havde 3. og ikke nok med det, jeg er moster til 8 dejlige niecer/nevøer.

så hvad er chancen for jeg lige får det...

Har kun haft mit lort 3 gange på 1½ år (symtom 1)

Har taget voldsom (maven) på efter jeg stoppet med p-piller (symtom 2)

også har jeg fået uønsket bag på mine lår og lidt i ansigtet (symtom 3)

Har aldrig hørt om at der var nogle i min familie der havde det, og de siger jo det er arveligt.

Men jo fik dommen i dag hos lægen... PCSO

Jeg tudbrølede da jeg havde forladt klinikken, tuede hele vejen hjem og brød fuldstændig sammen da min kæreste spurgte om hvordan det var gået..

Kan bare slet ik bære/holde ud at skulle siger til familien og veninderne, også selv om at jeg ved at der er så mange piger der har det i!

På en måde føler jeg mig mindre kvindelig, også selv om at min kæreste siger jeg er smuk, dejlig osv.

Nå men hvad er det man siger, op på hesten igen.

Fik tid til at tag blodprøver senere på dagen, så nu skal der bare gå 4 uger også få lægen de endelige prøver.

Nå op og træne og få brændt nogle kalorier af... åhh

Sender dig lige en kæmpe krammer!!!!!!!!!!!  

Knus og tanker fra Lisbeth

Anmeld

7. maj 2010

Sofiedk

Det er en rigtig hård  besked at få, men det er virkelig fedt du har været til lægen og nu er på vej videre. De har efterhånden rigtig meget erfaring i behandling af PCO og med de rigtige hormoner kan din krop sagtens komme på rette bane igen.

Krydser fingre for det går stærkt for jer med at komme igang.

Anmeld

7. maj 2010

MM1987

Hej...

Det er ikke længe siden jeg også fik beskeden at jeg havde PCO...

Og jeg kan nikke genkendende til alle dine følelser, jeg brød også sammen og lå 2 dage i sengen og følte også at jeg var mindre kvindelig...

Men alt det er gået over igen... Den er hård at sluge, men man opdagere hurtigt at man slet ikke er alene...

Som min læge sagde "den nemmeste form for barnløshed at behandle er PCO"

Held og lykke med det hele...

Anmeld

8. maj 2010

k-girl

Føler bare jeg er tom inden i..

jeg ved godt man ikke må tænke sådan, men hvis det er arveligt, hvorfor er der så ikke en af mine andre søstre der har fået det og ikke mig..

jeg er moster til 8, og blev det da jeg var 9 år gammel..

siden dengang har jeg ville have børn.

Man siger at det er hver 5 der får pco og hver 7 der får pcos, så ja det passer sku med det var min tur.

Der er gået 2 dagen siden jeg fik beskenden og har allerede overfaldt min kæreste med han ik tager nok hensyn til mig og spørger ind til hvordan jeg har det...

At han sætter inde behov før mine.. total hjerneblødning!!!

Det er jo ikke hans skyld... Føler jeg har humørsvingninger som gravid lige nu, stakkels ham hvis/når det sker..

Anmeld

14. maj 2010

k-girl

Fedt, blodprøverne viste at den vaccine jeg fik mod røde hunde som 12 årige ik har virket.

så nu har jeg igen været til lægen og blive stikket i.

Men nu MÅ jeg IKKE blive gravid i 3 mdr.. ej.. for SATAN da..

Og oven i købet nu med gummi i 3 mdr... 16 år igen!

sorry mit sprog.. bliver sku bare så vanvittig at den lorte "sygdom".

hvorfor kan man ik bare haven sit lort, så æglkøsning, ha sex og vupti 9 mdr senere.. ARRERRRR!!!

min kærsten er heldigvis blevet mere forstående overfor mig nu.

så de svinere han får engang i mellem ser han mellem fingrene med... (han ved jo jeg elsker ham)

Men er det svært/anderledes at have sex (og nu med gummi) uden at man ved at det er fordi man vil have barn?

Gider man ha sex???

Vil tag en velfortjent rejse i morgen til kreata... ses

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.