Yes!! første gang i fitness efter fødsel!! i am so happy ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.528 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. maj 2010

lisbethita

Hej piger, 

Jeg må simpelthen lige dele denne dag med jer. I dag er det ca. 7 uger siden jeg fødte min datter og i dag er jeg ENDELIGT kommet afsted til fitness. Jeg tog en omgang mor/barn Zumba. Det var mega fedt!!! Det var dælme også hårdt. Bagefter forsøgte jeg at løbe 15 min - mere kunne jeg ikke!! Er SÅÅÅ smadret nu, ha ha, men er super stolt af, at jeg endeligt kom afsted. Den dårlige samvittighed nagede... selvom jeg vejer mindre end før fødslen, så trænger man jo til en opstramning.

Hvad med jer, der lige har født?? Er I kommet igang?? 

GLÆDER MIG ALLEREDE TIL NÆSTE GANG JEG SKAL DERNED ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2010

lisbethita

AM I THE ONLY ONE??

Anmeld

6. maj 2010

Risen

lisbethita skriver:

Hej piger, 

Jeg må simpelthen lige dele denne dag med jer. I dag er det ca. 7 uger siden jeg fødte min datter og i dag er jeg ENDELIGT kommet afsted til fitness. Jeg tog en omgang mor/barn Zumba. Det var mega fedt!!! Det var dælme også hårdt. Bagefter forsøgte jeg at løbe 15 min - mere kunne jeg ikke!! Er SÅÅÅ smadret nu, ha ha, men er super stolt af, at jeg endeligt kom afsted. Den dårlige samvittighed nagede... selvom jeg vejer mindre end før fødslen, så trænger man jo til en opstramning.

Hvad med jer, der lige har født?? Er I kommet igang?? 

GLÆDER MIG ALLEREDE TIL NÆSTE GANG JEG SKAL DERNED ;-)

Hvor er du bare sej ! og kun 7 uger efter fødselen ? SÅDAN ! 

Håber jeg også kan komme afsted så tidligt og få tabt lidt af de mange kilo  

Anmeld

6. maj 2010

lisbethita

Risen skriver:

Hvor er du bare sej ! og kun 7 uger efter fødselen ? SÅDAN ! 

Håber jeg også kan komme afsted så tidligt og få tabt lidt af de mange kilo  

Det er sgu svært at få sig selv sparket afsted, men det var så fedt!!!!

KNUS

Anmeld

6. maj 2010

Lise

Sådan

Jeg er også netop kommet igang - har været afsted to gange i denne uge, og yngstemanden er idag otte uger. Det er rigtig fedt at komme igang igen  Men hårdt   Jeg løber indtil videre bare på løbebånd, men går også til efterfødselsgymnastik en gang om ugen. Tænker at jeg måske skal prøve mor/barn hold (i Fitness World)..

Hvor går man til mor/barn zumba henne?

Anmeld

6. maj 2010

lisbethita

Lise skriver:

Sådan

Jeg er også netop kommet igang - har været afsted to gange i denne uge, og yngstemanden er idag otte uger. Det er rigtig fedt at komme igang igen  Men hårdt   Jeg løber indtil videre bare på løbebånd, men går også til efterfødselsgymnastik en gang om ugen. Tænker at jeg måske skal prøve mor/barn hold (i Fitness World)..

Hvor går man til mor/barn zumba henne?

FLOOOOT!!!!!! Dejligt andre også er kommet igang. Det er Fitnessdk, at jeg går til ZUMBA (mor/barn) i. Det var vildt godt. Jeg tog en tur på løbebånd bagefter.......15 min og jeg var totalt færdig. PINLIG FORM..... SUK!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.