britax baby safe sleeper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.797 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. maj 2010

Mama3

RÖMER BRITAX BABY SAFE SLEEPER (0-10 kg) > >> Autostole > * Römer Britax > * Grp. 0 (0-10 kg)  |   Udskriv  |   Tip en ven

PRIS: DKK 1.999,00

Varen er på lager

Variant: BLACK - 12000766
Landsdækkende prisgaranti!

Klik på billedet, for at se et større billede

hejsa piger er der nogen der har erfaring med sådan en her overvejer det lidt om det er sådan en vi skal ha denne gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2010

Pige2009

Ingen erfaring, men alle anbefalinger går stadig på, at autostol er mest sikker

Anmeld

6. maj 2010

Tullebobs

Hejsa

Nej desværre ikke, men vi overvejde den, da det er smart at den lille ligger helt ned og ikke sidder sammenkrøllet i en autostol, som jeg synes, at de gør, når de er helt små.

Men vi valgte den fra, den den jo kun dur i 5-6 måneder, og så skal man alligevel have den stol med bærehank i nogle måneder inden den lille kan komme over i den næste type stol. Og så synes vi at den var for dyr. Men man kan jo selvfølgelig leje den stol med bærehank i de måneder, hvor den er nødvendig, og så er det ikke så dyrt.

Men hensyn til sikkerhed så ville jeg da lige google stolen.

Kh Trine

Anmeld

6. maj 2010

Tullebobs

Baagøe skriver:

Ingen erfaring, men alle anbefalinger går stadig på, at autostol er mest sikker

Fandt lige dette link - tror sikkerheden er god nok. Det er jo en autostol og ikke en boxette:

http://www.britax-roemer.dk/autostole/baby-safe-sleeper

Trine

Anmeld

6. maj 2010

Pige2009

Tullebobs skriver:

Fandt lige dette link - tror sikkerheden er god nok. Det er jo en autostol og ikke en boxette:

http://www.britax-roemer.dk/autostole/baby-safe-sleeper

Trine

Det er den sikkert, men autostol er bedst i test FDM samt TÆNK...

Anmeld

6. maj 2010

Skouboe

Baagøe skriver:

Det er den sikkert, men autostol er bedst i test FDM samt TÆNK...

Denne scorer faktisk lige så højt eller højere end almindelige autostole i FDM's test.

Den har fået 4 stjerner i FDM's egen test.

Vi kører meget og har langt til familien og når lillesøster kommer ud køber vi sådan en her...

Når hun så bliver lidt større rykker hun direkte over i en Britax First Class autostol, der kan monteres både fremadvendt og bagudvendt og går fra 0-18 kg, så vi slipper for "ind-imellem" autostolen.

Vi har 2 stk. first class til storesøster (en til hver bil) og vi er SUPER glade for dem.

Anmeld

6. maj 2010

Mama3

Skouboe skriver:

Denne scorer faktisk lige så højt eller højere end almindelige autostole i FDM's test.

Den har fået 4 stjerner i FDM's egen test.

Vi kører meget og har langt til familien og når lillesøster kommer ud køber vi sådan en her...

Når hun så bliver lidt større rykker hun direkte over i en Britax First Class autostol, der kan monteres både fremadvendt og bagudvendt og går fra 0-18 kg, så vi slipper for "ind-imellem" autostolen.

Vi har 2 stk. first class til storesøster (en til hver bil) og vi er SUPER glade for dem.

det lyder som en super god ide med den anden britax stol tror lige jeg skal snakke med manden om det.

jeg er ikke så stor fan af de almindelige autostole synes de små sidde dårligt og vores datter der snart bliver 2 hun var altid så ked af det når hun kom over i stolen og så er det altså ikke sjovt at køre med dem

Anmeld

6. maj 2010

Skouboe

filuccasmor skriver:

det lyder som en super god ide med den anden britax stol tror lige jeg skal snakke med manden om det.

jeg er ikke så stor fan af de almindelige autostole synes de små sidde dårligt og vores datter der snart bliver 2 hun var altid så ked af det når hun kom over i stolen og så er det altså ikke sjovt at køre med dem

En af de ting vi elsker ved First Class, er at den har 2 positioner, så man kan sætte den op eller lægge den mere ned i sove position.

Det hjælper os når vi fx kører over til mine forældre (4 timer). Vi kører altid om aftenen og lægger stolen ned, så sover vores datter hele vejen.

Anmeld

6. maj 2010

Mama3

Skouboe skriver:

En af de ting vi elsker ved First Class, er at den har 2 positioner, så man kan sætte den op eller lægge den mere ned i sove position.

Det hjælper os når vi fx kører over til mine forældre (4 timer). Vi kører altid om aftenen og lægger stolen ned, så sover vores datter hele vejen.

ja det er rigtig godt når de kan det, vi har også en fra bebe comfort til filucca og den kan også ligges ned.

Anmeld

6. maj 2010

millesofie

filuccasmor skriver:

RÖMER BRITAX BABY SAFE SLEEPER (0-10 kg) > >> Autostole > * Römer Britax > * Grp. 0 (0-10 kg)  |   Udskriv  |   Tip en ven

PRIS: DKK 1.999,00

Varen er på lager

Variant: BLACK - 12000766
Landsdækkende prisgaranti!

Klik på billedet, for at se et større billede

hejsa piger er der nogen der har erfaring med sådan en her overvejer det lidt om det er sådan en vi skal ha denne gang

hej jeg overvejede den også men endte så med en Play auto da det var en auto stol som kunne lægges næsten helt ned .

men jeg har kun hørt godt om den og efter 6 mån kan man jo sælge den igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.