møg politikkere:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

730 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. maj 2010

9510

Ja vi var jo så til skolebestyrrelses møde i går, hvor vi fik afvide at de vil lukke vores skole og børnehave,

syns godt nok de strammer livremmen i mariagerfjord kommune lige i øjeblikket, vi blev oplyst om at der skal lukkes 4 skoler og nogle børnehaver, der ud over skal der spares minimum 21 stillinger inden for børneområdet...

Men hvis de så vælger at lave 2 sporet skoler er der 8 skoler der skal lukkes i stedet for... jeg forstår simpelhen ikke at det skal være i orden at vores børn skal stuves sammen 24-30 elever i en klasse, på en enkelt skole i kommunen ved jeg at de sidder i kælderrum og barakker, syns bare ikke det er i orden...

skulle bare lige af med noget galde, hold op hvor er jeg arrig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

Lone Jakobsen

nu er jeg ikke stærk i geografi, men hvis det er i ydre områderne du bor, så er det jo et klassisk problem. dog er de, netop fordi der er kommet så meget fokus på problemet...begyndt at trække lidt i land med nogle af lukningerne. i hvertfald her i området. så for at de kan nå at skifte mening endnu.

men kan bestemt godt forstå din utilfredshed.

Anmeld

12. maj 2010

9510

nutche skriver:

nu er jeg ikke stærk i geografi, men hvis det er i ydre områderne du bor, så er det jo et klassisk problem. dog er de, netop fordi der er kommet så meget fokus på problemet...begyndt at trække lidt i land med nogle af lukningerne. i hvertfald her i området. så for at de kan nå at skifte mening endnu.

men kan bestemt godt forstå din utilfredshed.

De ændrer desværre ikke mening denne gang, de gjorde sidste år, men nu er det besluttet at de lukker både skole og børnehave

Det er desværre de kolde facts,,, vi kan intet gøre andet end at stuve vores børn ind i kældrelokaler og barakker,,, eller vælge privat/ friskole,,,

Fatter ikke meningen med at de kan "spare" 1,2 mil ved at lukke vores skole, men så kommer der lige en masse kørsel så de realt kun sparer omkring 300 tusinde,,, men det skal jeg nok heller ikke forstå,

men valget er jo nemt det bliver privat eller friskole for min datter skal ikke stuves sammen med 29-32 andre børn

Anmeld

12. maj 2010

Lone Jakobsen

mynord skriver:

De ændrer desværre ikke mening denne gang, de gjorde sidste år, men nu er det besluttet at de lukker både skole og børnehave

Det er desværre de kolde facts,,, vi kan intet gøre andet end at stuve vores børn ind i kældrelokaler og barakker,,, eller vælge privat/ friskole,,,

Fatter ikke meningen med at de kan "spare" 1,2 mil ved at lukke vores skole, men så kommer der lige en masse kørsel så de realt kun sparer omkring 300 tusinde,,, men det skal jeg nok heller ikke forstå,

men valget er jo nemt det bliver privat eller friskole for min datter skal ikke stuves sammen med 29-32 andre børn

ja det er desværre et problem mange steder. her er det antallet af børn i hver klasse der er det store problem. men her i byen er der så også friskolen at vælge imellem.

jeg har dog ikke oplevet det som et problem endnu.

Anmeld

12. maj 2010

Svei

Men det betyder jo heller ikke så meget for dem, så smider de jo bare deres børn på privatskoler...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.