Hjemmetider hos de store børn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

886 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. maj 2010

Pia.

Hvad tid skal jeres børn komme ind om aften og hvad er deres alder... Der er åbenbart stor forskel hos mine børns venner og vi er ikke helt enige mig og ungerne i hverdagene...

Så hvad tid skal jeres børn være hjemme når de løber ud og leger efter maden... I weekenden er det selvfølgelig anderledes...

Dette spørgsmål er selvfølgelig til jer med større børn...

Knus Pia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

Lone Jakobsen

faldt lige over den her

mine børn skal lidt tidligt hjem. min datter på 11 skal være putteklar kl 20,30 og de 2 andre på 5 og 6 skal være i seng kl 20. vi har snakket om at den store måske skal ha lov at være lidt længere oppe, men da jeg snart begynder på arbejde, afventer vi lige og ser.

Anmeld

12. maj 2010

Ina33

Min datter på 9 år skal være hjemme senest kl.20, hun kommer i seng senest 20.30 (ofte er hun dog så træt, at hun sover tidligere.).

Anmeld

12. maj 2010

Svei

Jeppe plejer at skulle være hjemme ved 21 tiden, men altså, det er ikke en regel der ikke kan forhandles, og sådan er det nu med det meste herhjemme. Vi kan altid tale om det, det kan også være at han skal tidligere hjem nogle aftener.

Bertram er ikke ude efter aftensmad....jeg vil helst ikke de går rundt herude alene om aftenen.

Anmeld

12. maj 2010

Tdittmann

Mine børn på 5 og 7 år er ikke ude efter aftensmaden. Vi spiser oftest kl. 18 og læser historie fra kl 19 og så er de putte klar kl. 19:30-20 og oftest går de ud som et lys med det samme de er puttet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.