Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
bette skriver: weeeeeeeee vil gerne bestillle!!!!!!!! damn det er flot..!!!
weeeeeeeee vil gerne bestillle!!!!!!!! damn det er flot..!!!
Afsendt dags dato
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Malthesmoar skriver: Super flotte strømpebånd med flot simili hjerte samt broderet dataEx Navne, dato på Bryllup mv Du bestemmerHer lavet i to forskellige modeller til min veninde(hvid & hvid/creme)Hvid med hvidt bånd og lyseblå broderingHvid med creme bånd og lyseblå broderingHvis du ønsker lyserød, sort, rød el anden farve bånd på den hvide "bund" oplys da venligst detteFarven på tekst/brodering er også valgfri 150,- pp(8kr)
Super flotte strømpebånd med flot simili hjerte samt broderet dataEx Navne, dato på Bryllup mv Du bestemmerHer lavet i to forskellige modeller til min veninde(hvid & hvid/creme)Hvid med hvidt bånd og lyseblå broderingHvid med creme bånd og lyseblå broderingHvis du ønsker lyserød, sort, rød el anden farve bånd på den hvide "bund" oplys da venligst detteFarven på tekst/brodering er også valgfri
150,- pp(8kr)
Flere billeder
Hejsa...!
Det er bare super super fine de strømpebånd - jeg vil meget gerne bestille et til den 24. juli, hvis det kan nås
Kh Line
Pipkukkeren skriver: Hejsa...! Det er bare super super fine de strømpebånd - jeg vil meget gerne bestille et til den 24. juli, hvis det kan nås Kh Line
1000tak
Det kan sagtens nåes
Skriv gerne privat besked med div data
Mvh Susanne
Hej Susanne!!
TUSIND tak for det meget fine strømpebånd... det er jeg bare rigtig glad for
Glæder mig til min store dag - nu er næsten alt på plads
God sommerMvh Line
Pipkukkeren skriver: Hej Susanne!! TUSIND tak for det meget fine strømpebånd... det er jeg bare rigtig glad for Glæder mig til min store dag - nu er næsten alt på plads God sommerMvh Line
Hej.
Kan jeg nå at få et strømpebånd til den 23.10?
Venlig hilsen
Bruden
Bruden skriver: Hej. Kan jeg nå at få et strømpebånd til den 23.10? Venlig hilsen Bruden
Hej Bruden
Ja det ka du godt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128