Det er godt at få lidt positivt med på vejen
- tak skal i ha!
Nu har vi snakket lidt frem og tilbage, og løsningen bliver måske nok at spare alt hvad der spares kan det næste halve år til den lille kommer, og så lægge til side så der kan blive til de par måneder hvor jeg evt. skal være på dagpenge. En sød bruger herinde var så sød at minde mig om at der jo ikke er pasningsgaranti før efter de 6 mdr, så jeg kan lige så godt forberede mig selv på at være på barsel i hvert fald i de 6 mdr
- og jo! - en anden ting er helt sikkert det her med at vente og mærke efter når først vi er blevet forældre, men det ændrer desværre ikke ved økonomien lige meget hvordan jeg føler indeni. Vi har en rigtig sund økonomi, og det kunne jeg godt tænke mig fortsatte selvom jeg skal vær på barsel 
Mht faderen jo så kan han godt være på barsel, men sagen er den, at når de 14 er gået, så passer det lige nøjagtig med at sæsonen starter - han arbejder i landbruget - og så er det bare desværre ikke rigtig en mulighed ligemeget hvor meget han gerne ville det 
Men tak for jeres gode råd! - i har jo nok ret i at man i sidste enden finder den løsning som man selv er mest tryg ved 
Anmeld