Lauras dag starter kl 5....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.270 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. maj 2010

Findusinde

Hej piger...

Jeg er ved at blive gråhåret af mangel på søvn!

Laura er begyndt at vågne kl 5 hver morgen og jeg kan bare ikke få hende til at falde bare lidt i søvn igen! Hun sover så måske en ½ time i løbet af formiddagen.. MEN når hun blir lagt i barnevognen som hun altid har sovet middagslur i, så sover hun også kun en ½ time, derefter tager det en krig, alt i mellem ½ til 1½ time at få hende til at falde i søvn igen... Jeg har prøvet alt.. Gået tur med hende, vugge hende, lade hende skrige osv...

HUn blir lagt i seng kl 19-19,30 hver aften...

Hvad gør jeg forkert???

PS hun er snart 8 mrd gammel....

Knus en meget meget træt Annemette 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2010

RumlesMor

Vi havde sammen situation da Maia var omkring et år gammel. Vi rykkede hele dagen en time, så hun blev lagt en time senere om aftenen. Og så godt med aktiviteter om eftermiddagen, så hun var fodret med indtryk og rolig om aftenen.

Det gav bedre middagslure, og 1½ time mere om morgenen. Så prøv jer lidt frem...bare husk at det ikke udligner sig på 1 dag. Giv det en uges tid .

Anmeld

6. maj 2010

Valle81

Godmorgen:0)

Først så gør du ikke noget forkert, det kan bare være en periode:0)

Hvis hun sover igennem om natten, så vil jeg sige at så må du "groft sagt" gå tidligere i seng, så du får en god nats søvn og er klar parat til at stå op kl 0500:0)

Christina

Anmeld

6. maj 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Her starter dagen også kl. 5 for Lina, 13 mdr.. Nogen dage er vi heldige, at jeg kan få hende til, at sove igen, men andre - gab - så er det op

Lina kommer i seng kl. 18.45 og vi har prøvet, at holde hende længere, men hun er bare SÅ træt og det er synd for hende, hvis vi holder hende længere. Jeg håber bare, at det er en periode som så mange andre ting

Kh.

Katja

Anmeld

6. maj 2010

TbCp

Puha, jeg føler skisme med dig!

I en laaaaaang periode stod min datter op mellem 4.20 og 5 HVER DAG!
Jeg var ødelagt!

Jeg har ikke rigtig nogle gode råd, ville bare lige sige at jeg ved hvordan det er

Anmeld

6. maj 2010

Findusinde

Jah, jeg ved godt at jeg skal gå i seng så det passer med kl 5.. Synes ikke jeg kan gå tidligere i seng end 21.30 hvis jeg går tidligere har jeg knap en aften sammen med manden.. For det meste sover hun igennem....

Vi har også forsøgt at holde hende længere vågen, men det er hverken hun eller os tjent med, hun blir ekstrem træt og helt vildt pylret...Så synes det er synd at trække hende...

Jeg har købt bogen sov godt uden gråd, håber jeg lige kan finde tid til at finge nogle tricks i den.. For hun skal nemlgi på eget værelse i morgen..

Knus

Anmeld

6. maj 2010

Findusinde

TbCp skriver:

Puha, jeg føler skisme med dig!

I en laaaaaang periode stod min datter op mellem 4.20 og 5 HVER DAG!
Jeg var ødelagt!

Jeg har ikke rigtig nogle gode råd, ville bare lige sige at jeg ved hvordan det er

Tusind tak søde!

Anmeld

6. maj 2010

BabyStella!

Som jeg svarede dig et andet sted, så vågner Stella oz deromkring; 5.00-5.30, men gider helt ærligt ikke stå op der, så jeg giver hende en flaske og så vågner hun først igen kl. 8.00.

Der var også en periode hvor tøsen vågnede flere gange om natten, men vi fandt ud af, det simpelthen var fordi hun havde oplevet så meget i løbet af dagen. Fx. drømmer hun meget, hvis hun har været med ude og "stor-handle".

Men jeg håber for dig at det er en periode - kan selv huske hvor træt jeg var

Knus!

Anmeld

15. maj 2010

iris-mor

Åhh kan godt huske det! Vores store pige stod også op ved 5 tiden da hun var lidt under et år. Min mand og jeg lavede byttevagter så en stod op lørdag og den anden søndag, så byttede vi kl 10, og hvis man var meget træt, så kunne man bytte kl 9. - Men grunden til jeg skriver er faktsik for at give en idé videre, når det var mig der stod op med hende kørte vi ofte i svømmehallen, de åbner lidt før 6. Så kørte vi ind i nattøj og hun med en bolle i hånden efter at have plasket en times tid kørte vi hjem og på vejen lige et smut forbi bageren for at tage brød med hjem

Ida

Anmeld

15. maj 2010

EliasMinDejligeSøn<3

ja det er min søn også begyndt på og vågne kl 5;( og intet hjælper heller ikk her;(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.