Testdag i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2010

Mettemus

Krydser fingre for et positivt og hurtigt svar!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2010

håber snart det er os

kom nu vi venter så spændt

Anmeld

7. maj 2010

AnneH

kudsk skriver:

har du slet ikke teste før i dag??????

det er godt nok meget svær og lade være synes jeg

har selv teste for 2 dage siden ( dag 7 ) den var negativ men så ved jeg jo at æggeløsning sprøjten er ude af kroppen

knuz

Hej... jeg beklager at jeg ikke har skrevet før nu, men er først kommet hjem efter en meget lang dag hjemmefra..

Svaret fra Skejby var positiv, værdierne skal bare være over 100 og mine er over 400!! Så er vildt glad!!! men der kan jo ske mange ting endnu. Glæder mig dog vildt til vi skal til scanning d. 1 juni..

Tak for alle de dejlige svar fra jer, håber at det snart lykkes for jer også.

Anmeld

7. maj 2010

Agnete

Iiiiihhhh TILLYKKE. Hvor er det bare dejligt for jer.

Kh Agnete

Anmeld

7. maj 2010

Soap

Stort tillykke 

Anmeld

7. maj 2010

håber snart det er os

kæmpe stort tillykke

håber jeg kan gøre dig efter på tirsdag

Anmeld

7. maj 2010

Sofiedk

Hvor er det bare dejligt og hvor er det lækkert med nogle gode historier omkring behandling.

Ved ikke lige så meget dit behandlingsforløb, men kan se at det er lykkes ved første ivf. Må man spørge om i har været igang med IUI også?

TILLYKKE ... Det er bare SÅ fedt for jer

Anmeld

7. maj 2010

AnneH

Sofiekdk skriver:

Hvor er det bare dejligt og hvor er det lækkert med nogle gode historier omkring behandling.

Ved ikke lige så meget dit behandlingsforløb, men kan se at det er lykkes ved første ivf. Må man spørge om i har været igang med IUI også?

TILLYKKE ... Det er bare SÅ fedt for jer

Man må meget gerne spørge. Vi har ikke været i andre former for behandling, og er total overrasker over at det indtil videre lader til at være lykkes første gang.

Hvade ikke de store forventninger til at det skulle lykkes nu, for jeg kender flere som har været igennem flere behandlinger, så havde sat mine forventninger helt ned. Og tør ikke sætte mine forventninger for højt endnu, det er jo stadig tidligt i forløbet.

Selvom vi har ønsket længe at få børn, så er det er selvfølgelig mega skønt at det nu lader til at det sker. Men på samme tid, synes jeg det er mega skræmende...

Anmeld

7. maj 2010

Gitte Knudsen

skulle have testet i dag men venter til søndag hvor manden er hjemme....er vildt bange for svaret....men jeg har kvalme 2 gange i døgnet og det er som om nogen niver mig i underlivet....i dag kom der lidt slim som var en lille smule lyserød....ikke blod men slim....hvad skyldes det mon???? kan slet ikke finde ud af om jeg skal have mens eller ej......

Anmeld

7. maj 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

STORT tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.