Snydt !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.753 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. maj 2010

LilleMor10

Gal hvor føler jeg mig snydt,.. 

For et par måneder siden købte vi en brugt autostol på guloggratis.

vi syntes selv vi havde gjort et godt køb 300,- for en brugt römer, den var brugt til et barn.. så her for et par dage siden ville jeg tage betrækket af og vaske det, og tror i ikke at der mangler alt det der flamingo under stoffet !! man kunne se det var knækket af og det lå jo ikke under stoffet så de har udenmærket været klar over det manglede.. øv for den da, den er jo ikke en skid sikker uden det 

Skulle lige ud med min "vrede" 

Knus sara 35+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

Ranarupta

LilleMor10 skriver:

Gal hvor føler jeg mig snydt,.. 

For et par måneder siden købte vi en brugt autostol på guloggratis.

vi syntes selv vi havde gjort et godt køb 300,- for en brugt römer, den var brugt til et barn.. så her for et par dage siden ville jeg tage betrækket af og vaske det, og tror i ikke at der mangler alt det der flamingo under stoffet !! man kunne se det var knækket af og det lå jo ikke under stoffet så de har udenmærket været klar over det manglede.. øv for den da, den er jo ikke en skid sikker uden det 

Skulle lige ud med min "vrede" 

Knus sara 35+1

Kæft, nogle fjolser! 

At folk snyder og narrer er mig en gåde, men at man også gør det med sikkerhedsudstyr gør mig gal og paf!

Anmeld

5. maj 2010

LilleMor10

Ranarupta skriver:

Kæft, nogle fjolser! 

At folk snyder og narrer er mig en gåde, men at man også gør det med sikkerhedsudstyr gør mig gal og paf!

Jeg er bare glad for jeg opdagede det før jeg satte ham i den !!!

er lidt ked af jeg ikke har gemt parrets nummer, for har en høne at plukke med dem !!

Anmeld

5. maj 2010

Enayia

Ahh for dælen da det er godt nok surt!

Man skal altid passe på når man køber noget brugt! Det er rigtig sure penge da i selfølgelig ikke fik den vare i har betalt for, i stedet nemlig en defekt ting, og det trick er der riiigtig mange der bruger.

Jeg vil helst ikke lyde "gammelklog". Men endelig endelig tjek ting inden i tager dem med hjem! For der er desværre rigtig mange der snyder! Dog lyder det jo ikke til at defekten var synlig! Det er fanme surt!

Kan du ikke evt finde dem på siden igen??

Knus Enayia

Anmeld

5. maj 2010

Ranarupta

LilleMor10 skriver:

Jeg er bare glad for jeg opdagede det før jeg satte ham i den !!!

er lidt ked af jeg ikke har gemt parrets nummer, for har en høne at plukke med dem !!

Ja, det kan jeg godt forstå, at du er glad for! Det er det aller-vigtigste!

Du har ikke noget mail-værk fra Guloggratis? De fortjener at få den lige i masken igen!

Anmeld

5. maj 2010

LilleMor10

Jeg er lidt ligeglad med pengene, selvfølgelig er det surt, men bare tanken om at jeg havde brugt den autostol uden at vide det manglede, og hvis det værst tænkelige skete ( at vi kørte galt ) ville aldrig kunne tilgive mig selv.. !!!

og har prøvet at lede efter dem igen, men kan desværre ikke 

Anmeld

6. maj 2010

mariamiss6

Arj hvor er det bare surt altså - pisse tarveligt...

Anmeld

6. maj 2010

Maria.

Har ikke selv afhentet den? For så kan I jo bare køre derud igen!??

Der er desværre folk som er ligeglade med den slags!

Anmeld

6. maj 2010

lululupo

Kan ikke forstå folk kan finde på at sælge ting der ikke er ok.... GRRRRRR

Anmeld

6. maj 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Et er at folk mange folk snyder hvor de kan.. Men at snyde med sikkerhed til børn, ja det blir jeg sku så tosset at jeg ser stjerner!!!

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.