så er jeg halvgående

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

897 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. januar 2008

Heidimed lea

i min graviditet. jeg blev scannet idag, og alt ser fint ud. så ud til at vi skal have en dreng denne gang. dejlig men også snøft for jeg har så meget fit tøj af Leas, og der er jo ikke engang 2 år imellem dem.:S kan i følge mig?? ikke at jeg ikke vil have en dreng, havde nok bare håbet på en pige mere, og skal lige sunde mig. selvfølgelig bliver jeg lige så glad for en dreng, elsker jo min Rasmus overalt på jorden.:)

men også hyggelig, med alt det finedrenge tøj i katvig molo og meetoo. og naturen bestemmer jo heldigvis selv.

jeg var også til samtale med e læge pga. det bliver pks igen her 3 gang. hun gav mig en henvisning til bækken fys. og mener at jeg skal sygemeldes. så nu håber jeg at min egen læge går med til det når jeg skal derned imorgen. . jeg har nemlig ret ondt nu, og arbejder med børn som er udadreagernende og hyperaktive.

nå lidt snik snak og tanker fra mig knus Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2008

Hudi

Hejsa!
Tillykke med lillebror.
Jeg kender godt følelsen af at skulle sunde sig efter at få kønnet af vide. Vi ville rigtig gerne have haft en dreng denne gang, men sådan skulle det ikke være. Vi er selvfølgelig også glade for og glæder os til vores lille pige, men det kunne jo være sjovt at have en af hver. :)
Det er da lidt kedeligt at du skal sygemeldes. Hvor langt er du henne?
Jeg er selv sygemeldt med bækkenløsning, og syntes tiden går ufattelig langsomt når jeg bare trisser rundt her hjemme.
Må jeg spørge om hvorfor du skal have PKS?
Hilsen Heidi 29+4 og Uma 210806(L)

Anmeld

24. januar 2008

Doktor Doolittle

Hej Heidi
Til lykke med at du nu er halvvejs og alt går fint :) Jeg forstår godt dine tanker omkring at det bliver en dreng :)
Jeg var jo også sygemeldt med William 3 mdr., hos mig var det pga. truende for tidlig fødsel. Jeg synes det lyder som en god ide at sygemelde dig med det job, du har. Hvis du bliver sygemeldt så prøv at se det som en positiv mulighed for at geare lidt ned og få slappet af, før der pludselig er hele 3 guldklumper i huset :D
Jeg glæder mig til at høre mere.
Knus fra Tina

Anmeld

24. januar 2008

3rollinger

Hej Heidi

Kan godt forstaa dig, men jeg tror faktisk det kan vaere en fordel.

Jeg har nemlig altid hoert at det kan vaere svaert at vaere den miderste. Man er ikke den store og foerstefoedte og man er heller ikke den mindste som bliver forkaelet. Saa den miderste faar tit en konflikt. Men da Lea er den eneste pige taenker jeg at hun kan vaere noget specielt i kraft af det. Den eneste pige. Og at hun derved finder sin identitet i jeres familie. Haaber du forstaar hvad jeg mener.

Jeg haaber nemlig selv paa at vores eventelle nummer 3 bliver en pige af samme grund. At min den store er pige og min den lille er dreng. Men ligesom dig vil jeg selvfoelgelig tage imod baaden en dreng og en pige med aabne arme.

Knus
Trine

Anmeld

24. januar 2008

Heidimed lea

hej Heidi jamen du må gerne spørge til PKS. da jeg fik Rasmus den store fik jeg et akut ks efter 25 timers hårde veer. det var så meningen at jeg skulle prøve at føde Lea naturlig, men til en undersøgelse i uge 35 fandt lægen ud af at mit bækken og hale ben er fremskudt, og at der var under 10 procent chanse for en alm. fødsel derfor planlagt. af samme grund ville Lea slet ikke ned i mit bækken så dagen før pks. lå hun på tværs endnu. efter 2 ks må man ikke føde selv, og mit bækken er jo stadig drilsk:S

jeg er i uge 20 nu, så det er lang tid at vente, emn med 2 små størelser er det også vigtig at passe på sig selv. har du meget ondt???? spændende du har ikke langt igen.

mht. køn så er jeg på vej ned i babysam nu for at bringe skønne følelser frem om drenge hihi. måske det hjælper.:D selvfølgelig bliver jeg også glad for en dreng. Lea er dog den eneste pige i hele familien, og i har ret hun bliver godt forkælet.

jeg er forresten sygemeldt fra idag. pga. mit arbejde udadreagerende adfærd og mit bækken
knus Heidi:D

Anmeld

24. januar 2008

Doktor Doolittle

ÅH Heidi det synes jeg er godt at høre!!! :)) Nu må du sørge for at forkæle dig selv.
Knus fra Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.