Jeanette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. maj 2010

Bamme

Hvordan går det?

Kh.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2010

Tikki

Hey - det går ok igen, men har været væk en godt stykke tid, fordi jeg ikke har haft overskud til andet end at overleve. Men nu er jeg ved at finde smilet igen og glæder mig til mit nye liv, der stille og roligt kommer snigende.

Men tak fordi du spurgte - det varmer

Jeg bliver helt forskrækket, hver gang jeg ser dit profilbillede Smuk skabning ha ha

Anmeld

8. maj 2010

BellaT

Dejligt at læse, Jeanette.

Anmeld

9. maj 2010

Bamme

Tikki skriver:

Hey - det går ok igen, men har været væk en godt stykke tid, fordi jeg ikke har haft overskud til andet end at overleve. Men nu er jeg ved at finde smilet igen og glæder mig til mit nye liv, der stille og roligt kommer snigende.

Men tak fordi du spurgte - det varmer

Jeg bliver helt forskrækket, hver gang jeg ser dit profilbillede Smuk skabning ha ha

Nårh, det var godt at høre.

Hvordan med ungerne, hvordan tager de det?

Anmeld

10. maj 2010

Tikki

Det går rigtigt godt med børnene. Der var lidt i starten, hvor Iza skældte far meget ud - også i søvne, men vi har talt meget med hende om det og taget det i et roligt tempo og prøver at tilpasse det hendes behov. Hun har behov for, at vi skifter ofte, så det bliver 3 dage hvert sted og hver 2. weekend. Det passer rigtigt godt. Men hjemme for hende, er stadig hos mig -  der er "hjemme" og så "fars nye lejlighed".

Vi taler heldigvis rigtigt godt sammen og kan få hverdagen til at fungere - det er jeg lykkelig for. Jeg er også ved at se, det er det rigtige, at vi valgte at gå fra hinanden, inden vi blev uvenner eller en af os gjorde noget dumt. Det er stadig en drøm om kernefamilien, der brister og det har været det sværeste for mig at komme igennem. Men vi er familie nu på en anden måde og det fungerer jo også godt, må jeg erkende - har aldrig haft så meget tid til mig selv efter vi har fået børn. Og jeg er faktisk begyndt at nyde det  Og farmand er kommet på arbejde og har fået væsentlig mindre tid til sig selv  hæ! Om vi finder sammen igen - nej, det tror jeg ikke. Jeg skal have en rigtig mand  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.