Igangsættelse iaften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

586 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. maj 2010

M.O.A.R.

Så er jeg 41+6..

om 1½ time skal jeg til undersøgelse på nykøbing sygehus, og hvis der stadig ingen tegn på fødsel er har de snakket om ballonkarteter. hvis de gør det skal jeg komme igen imorgen tidlig og få det fjernet. har det stadig ikke hjulpet snakkede de om en pille de ville lægge op imorgen tidlig, og igen imorgen aften..

håber virkelig jeg ikke bliver sendt hjem i aften.. det er ved at være virkelig hårdt, fysisk og psykisk også..

Malene 41+6, som håber på at det sker i nat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

Ranarupta

Ej, hvor er det spændende!! 

Jeg glæder mig til at læse mere!

(Jeg kan udmærket nikke genkendende til besværet - både fysisk og psykisk og jeg er "kun"33+4)

Puster ve-støv i din retning og håber, at alt kommer til at gå fint!!

Anmeld

5. maj 2010

Misa

Hej malene.

Du kender mig ikke, men du kender i forlovede..

Håber godt nok at der sker noget..

Men min første gik jeg også rigtig længe før der skete noget, så kender alt til at det er rigtigt hårdt (specielt psykisk)

Man vil såå gerne have sin lille guldklump i sine arme..

Krydser fingre for at der sker noget senere.. og held og lykke.. 

Anmeld

5. maj 2010

Liljesilas

MaleneF skriver:

Så er jeg 41+6..

om 1½ time skal jeg til undersøgelse på nykøbing sygehus, og hvis der stadig ingen tegn på fødsel er har de snakket om ballonkarteter. hvis de gør det skal jeg komme igen imorgen tidlig og få det fjernet. har det stadig ikke hjulpet snakkede de om en pille de ville lægge op imorgen tidlig, og igen imorgen aften..

håber virkelig jeg ikke bliver sendt hjem i aften.. det er ved at være virkelig hårdt, fysisk og psykisk også..

Malene 41+6, som håber på at det sker i nat

Jeg krydser finger, puha kunne virkelig godt forestille mig, at det er meget hårdt så sent i graviditeten - især når man er gået over tid!

Jeg er allerede nogle dage hvor jeg bare er sur og pivet, fordi maven nu er så tung, og det føles som om der er en evighed til han kommer

Anmeld

5. maj 2010

Sofia

Krydser fingre, og sender ve-støv afsted mod dig med helikopter!

Anmeld

5. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Krydser fingre for dig

Anmeld

5. maj 2010

Lone Jakobsen

for at veerne er lige om hjørnet

Anmeld

5. maj 2010

TbCp

5. maj 2010

LinLin

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.