Stadig indlagt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

848 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. maj 2010

LouiseNielsen

Lige en update herfra....

Jeg er stadig indlagt med lille Mathias.... Der er stadig ikke noget nyt, trods en masse undersøgelser!

Idag her kl 14.00 skal han ultralyds scannes i hovedet for at se om han har en blødning eller væske i hovedet! Lægerne mener ikke at det er det der er galt, men som mor bliver man jo vild nervøs, når de bringer det på banen. For siden de vil have ham scannet for det, må de jo have mistanke om at det MÅSKE kan være det....

Alt efter hvad scanningen siger, får vi måske lov til at komme hjem idag, men tør ikke sætte næsen op efter noget...

Jeg savner min ældste søn noget så forfærdeligt. De var her lige på besøg igår og var rigtig dejligt at se ham... Han startede i børnehave i mandags, og det er bare gået over alt forventning, han er så glad for det.... Han savner hans lillebror rigtig meget, og det kommer til udtryk om aftenen når han skal sove, så vil han meget gerne nusses med, og snakke om hans lillebror... (Mor er lige meget) hehe....

Knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

smokin

LouiseLarsen skriver:

Jeg er stadig indlagt med lille Mathias.... Der er stadig ikke noget nyt, trods en masse undersøgelser!

Idag her kl 14.00 skal han ultralyds scannes i hovedet for at se om han har en blødning eller væske i hovedet! Lægerne mener ikke at det er det der er galt, men som mor bliver man jo vild nervøs, når de bringer det på banen. For siden de vil have ham scannet for det, må de jo have mistanke om at det MÅSKE kan være det....

Alt efter hvad scanningen siger, får vi måske lov til at komme hjem idag, men tør ikke sætte næsen op efter noget...

Jeg savner min ældste søn noget så forfærdeligt. De var her lige på besøg igår og var rigtig dejligt at se ham... Han startede i børnehave i mandags, og det er bare gået over alt forventning, han er så glad for det.... Han savner hans lillebror rigtig meget, og det kommer til udtryk om aftenen når han skal sove, så vil han meget gerne nusses med, og snakke om hans lillebror... (Mor er lige meget) hehe....

Knus herfra

Ej hvor er det træls at I stadig skal være der. Og helt vildt synd for den store at han skal savne sin bror så meget. Heldigt det ikke også er mor der bliver savnet... det havde da været umenneskeligt!

Håber og krydser fingre for at der ikke er noget galt.

Har I internet på sygehuset? Eller er du på fra din mobil?

Stoort knus

Anmeld

5. maj 2010

LouiseNielsen

Zette skriver:

Ej hvor er det træls at I stadig skal være der. Og helt vildt synd for den store at han skal savne sin bror så meget. Heldigt det ikke også er mor der bliver savnet... det havde da været umenneskeligt!

Håber og krydser fingre for at der ikke er noget galt.

Har I internet på sygehuset? Eller er du på fra din mobil?

Stoort knus

Andreas har været ude og købe en usb pind til mig, så jeg kan komme på nettet... Der er dog rigtig dårlig forbindelse her, så er kun når jeg lige er heldig jeg kan være på....

Håber så inderligt heller ikke der er noget i hans hovede. Efter hans eeg scanning sidste uge sagde de alt i hans hovede var som det skulle være, så der blev vi jo vild glade, også kommer de med den her nu, også ryger man lige helt ned i kælderen igen... Er simpelthen en følelsesmæssig rutchebane vi er ude i!

Nu har han 7-9-13 "kun" haft 4 anfald iden for det sidste døgn,...

Anmeld

5. maj 2010

lululupo

Puuhhh altså håber de snart finder ud af hvad der er galt....... Det må være sååå hårdt, en lille ny, som er syg og at familien ikke er samlet, puhhhhhhh ordentlig omgang......

God bedring herfra

Anmeld

5. maj 2010

Ni-ko-li-ne

LouiseLarsen skriver:

Knus herfra

øv hvor er det træls at de stadig ikke har fundet ud af noget de kære læger!!

de vil sikkert scanne hans hoved for at være helt 100% sikre på at der ikke er noget.... fordi de ikke ved hvor de ellers skal lede... Du skal ikke være nervøs, jeg er sikker på at de ikke finder noget ved den scanning!

krydser fingre for at i snart er hjemme og slapper af!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.