Så er bleen røget :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

828 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. maj 2010

lonemus

Faktisk fra den ene dag til den anden er Alexander blevet blefri (bruger dog stadig natble).

Tirsdag i sidste uge kom han hjem fra vuggestue og sagde, at han ikke ville have ble på mere. Han havde en del uheld, men var alligevel god til at tisse på toilettet, når han nåede det Han har heller ikke ble på i vuggestuen mere og han havde ingen uheld i går

Han er super stolt )

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

TbCp

lonemus skriver:

Faktisk fra den ene dag til den anden er Alexander blevet blefri (bruger dog stadig natble).

Tirsdag i sidste uge kom han hjem fra vuggestue og sagde, at han ikke ville have ble på mere. Han havde en del uheld, men var alligevel god til at tisse på toilettet, når han nåede det Han har heller ikke ble på i vuggestuen mere og han havde ingen uheld i går

Han er super stolt )

Lone

Aj hvor er han god altså!!!!

Jeg glæder mig SÅ meget til det også sker her!

Anmeld

5. maj 2010

lonemus

TbCp skriver:

Aj hvor er han god altså!!!!

Jeg glæder mig SÅ meget til det også sker her!

Tak

Ja, det kan jeg godt forstå du gør, det er altså osse bare skønt Det er dog kommet meget bag på mig, at det kom så pludseligt - jeg har jo altid fået at vide, at det er noget man skal planlægge op til en ferie. Men her har jeg absolut intet haft med planlægningen at gøre, den har han selv stået for

Anmeld

5. maj 2010

TbCp

lonemus skriver:

Tak

Ja, det kan jeg godt forstå du gør, det er altså osse bare skønt Det er dog kommet meget bag på mig, at det kom så pludseligt - jeg har jo altid fået at vide, at det er noget man skal planlægge op til en ferie. Men her har jeg absolut intet haft med planlægningen at gøre, den har han selv stået for

Så har han da ihvertfald været klar!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.