Update på "hjælp, hvornår bør jeg ringe til lægen?"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

520 visninger
1 svar
0 synes godt om
5. maj 2010

Halbschön

Ja, lille Nicolai fortsatte med at ha feber om onsdagen, efter at jeg havde skrevet indlæg om tirsdagen, hvor han havde høj feber og diarre og opkast..

feberen forsvandt i løbet af onsdag, så jeg valgte at jeg ikke behøvede at kontakte lægen.. Dog fortsatte han med at have diarre og hen over weekend blev han mere og mere umulig.. Pyller, sur osv hele tiden.. Tænkte at det nok var bedst at kontakte lægen mandag, så hun kunne se på ham..

Lægen blev lidt urolig over at han havde haft diarre i en uge, så vi fik en tid mandag eftermiddag når jeg havde fri. Da vi kom derned fik han taget en blodprøve for, at se om der var infektion i kroppen.. Umiddelbart kunne de ikke se noget i blodprøven, men da lægen undersøgte ham fra ende til anden, kunne hun konkludere at det var mellemøresbetændelse. Jeg anede virkelig ikke at man kunne få diarre af det, men nu blev jeg da det klogere..

Så nu er vi på penicillin og fast panodil, og det har allerede hjulpet på lillemandens humør

Vi skal til kontrol om en måned ved lægen for, at se hvordan de små ører har det..

Knus Renée, der sidder her i praktikken og er på baby.dk - ha en fantastisk dag!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

Lærke & Lucas

Det var da godt de fandt ud af hvad det var. Vidste godt nok hellere ikke de kunne få diarre ved mellemøresbetændelse. Men nu har Lærke hellere aldig været syg (endnu)
Håber snart din lille mand er helt frisk igen.
God dag til dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.