Voksipose uden plade??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.078 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. maj 2010

lululupo

Hej alle kloge voksipose mødre, hjælpppp....

Har været så heldig at arve en voksipose fra min svigerinde, men den er uden bundplade..... Jeg har i forvejen en brio barnevogn med lift, men de vokser jo hurtigt ud af liften, er lidt i syv sind om jeg skal købe en løs plade, hvis ikke så kan jeg vel kun bruge voksiposen som sovepose, og må ikk bære hende rundt i den vel???? 

Hilsen Christina uge 35

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

Vidunderligeunger

lululupo skriver:

Hej alle kloge voksipose mødre, hjælpppp....

Har været så heldig at arve en voksipose fra min svigerinde, men den er uden bundplade..... Jeg har i forvejen en brio barnevogn med lift, men de vokser jo hurtigt ud af liften, er lidt i syv sind om jeg skal købe en løs plade, hvis ikke så kan jeg vel kun bruge voksiposen som sovepose, og må ikk bære hende rundt i den vel???? 

Hilsen Christina uge 35

få en handymand i familien til at skære en plade til dig det har jeg fortrudt vi ikke gjorde !

Anmeld

5. maj 2010

lululupo

BlyViol skriver:

få en handymand i familien til at skære en plade til dig det har jeg fortrudt vi ikke gjorde !

Skal det kun være træplade el skal den " polstres " ??? Manden kan nok sagtens begge dele.... Takkkkkkk

Anmeld

5. maj 2010

Vidunderligeunger

lululupo skriver:

Skal det kun være træplade el skal den " polstres " ??? Manden kan nok sagtens begge dele.... Takkkkkkk

hm, jeg ved ikke hvordan pladen i voksien ser ud, har ikke haft den ude endnu, den står bare klar til at blive vasket en af dagene hos min mor.. men tror det bare er en træplade.. prøv og kig billeder på dba.dk eller google..

Anmeld

5. maj 2010

hiili

Det er bare sådan en tynd plade, men dem man køber er der en slags polstring til med hanke, så den kommer til at fungere som lift.

Vi har selv haft en voksi, og der var et lidt større barn der satte sig op ad den og pladen kækkede, så fik vi en ven som var tømrer til at skære et par nye plader ud til os..

God fornøjelse med din voksi..

Anmeld

5. maj 2010

lululupo

hiili skriver:

Det er bare sådan en tynd plade, men dem man køber er der en slags polstring til med hanke, så den kommer til at fungere som lift.

Vi har selv haft en voksi, og der var et lidt større barn der satte sig op ad den og pladen kækkede, så fik vi en ven som var tømrer til at skære et par nye plader ud til os..

God fornøjelse med din voksi..

Tak jeg sætter manden igang med at lave en plade....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.