Update fra i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

742 visninger
13 svar
0 synes godt om
4. maj 2010

Tynen

What a day!
Jeg troppede op nede ved ørelægen desperat som jeg jo er.
Kunne slet ikke komme igennem pr. telefon.

Forklarer dem situationen og hun beder mig om at komme tilbage 3 kvarter senere, da de faktisk havde fået et afbud.
Nå, ned i byen og forbrænde lidt kalorier på kontofronten = Turboshopping!
1 stor pose tøj senere vender jeg tilbage til ørelægen.

Han kan igen konstatere væske på begge ører, men vil gerne lige tjekke ham i svælg, hals og næse nu vi var der.
GULP!
Så fik jeg ellers tudet om kap med mit stakkels lille barn 
Jeg skulle holde ham fast mens han blev undersøgt i næsen med en lang metalpind, og derefter i halsen.
Han kæmpede bravt og skreg som spedalsk imens, og jeg følte mig bare så led og overgrebs-agtig.
Det var så ubehageligt og der går rigtig lang tid før jeg glemmer det, kan jeg mærke.

Han kunne ikke rigtig se så meget, men det var nok fordi at jeg ikke gjorde et helhjertet forsøg på at sidde stille med ham.
Hver gang Paw prøvede at trække sig væk, lænede jeg mig også tilbage helt ubevidst.

Anywho - Vi fik sørme en tid til dræn allerede på torsdag!
Ulempen er bare at det først er klokken 1430, så han skal faste det meste af dagen 
Det er jeg sgu lidt nervøs for, men hvad.. Det skal bare overståes, og så bliver alt forhåbentlig godt igen.

Zoneterapien er også afprøvet nu, så nu må vi se om det giver pote.
Har en tid igen mandag.
Jeg er stadig en smule skeptisk, men håber på det bedste.
Paw gad det ikke rigtigt, så synes det tog laaaang tid

Tak for jeres søde ord og tanker i den anden tråd!
I er fanderme de bedste!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2010

Bamme

4. maj 2010

Lulle25

Det bliver ikke lige det lange indlæg herfra, er så træt. Så kram til dig og den lille tapre mand

Anmeld

4. maj 2010

Lene76

lyder ik til at det var en rar oplevelse hos ørelægen, men fedt at i har fået tid til dræn allerede på torsdag...... håber de virker efter hensigten og gir lidt ro, både for ham og dig.

Lene

Anmeld

5. maj 2010

Hyner

Føj hvor havde jeg tudet, hvis det var mig.. Lille mand da, godt at du tog affære og super fedt at det gav pote...

for at det snart er overstået og at i igen kan få jeres glade dreng tilbage.

Knus 

Anmeld

5. maj 2010

Kristina V

finger for det hele kommer til at virke for jer.

Kan kun give zoneterapi 10x.. Tror ikk på sådan noget hokus pokus, men det har nu hjulpet karoline allligevel...

Anmeld

5. maj 2010

Marco2

5. maj 2010

mor til en del

Godt I kom afsted.

Måske skulle du overveje at skidte ørelæge, han burde jo have fanget at du ikke havde det godt med at sidde med Paw på den måde, og så skulle der have været en anden løsning på det....

håber i snart får ro i lejren...

Lisbeth

skønt og skørt at skrive Paw om andre end sin egen

Anmeld

5. maj 2010

Monica

Super at du fik en hurtig tid.... Håber virkelig at det hjælper ham!!!!!!!!!

Moni

Anmeld

5. maj 2010

Muffinmus

super godt. Håber sgu det hjælper opå jeres lille familie så i kan komme op i gear igen:-)

Og kender ALT til turbshopping, vil SLET ikke ud med hvad jeg har købt for til ungerne de sidste 14 adge... Av aV.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.