Erfaringer med Urban Jungle kombivogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.291 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. maj 2010

Mettemus

Ja, som overskriften lyder - er der nogen der har erfaringer med Urban Jungle-kombivogn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

Mettemus

5. maj 2010

Tulle28

Vi har en og vi er såååååå glade for den!! Den er simpelthen alle pengene værd.

Den er robust, nem at komme omkring med når man som os bor i byen pga. svinghjulet, man kan køre den med een hånd (dejligt når man f.eks. er ude at købe ind), du kan også bruge den som babyjogger, hvis du er til det. Vi har købt en lille blød lift fra Phil & Teds som kan stå nede i barnevognsliften, så man ikke behøver knappe barnevognsliften af, hver gang man skal noget. Den sover hun også i om natten.

Eneste minus er at liften er lidt lille (jeg mener det er 75 cm?) så hvis du får et stort barn, vil h*n ikke kunne bruge den så længe... Vi var heldige at få et lille nus

Anmeld

5. maj 2010

Mettemus

Tulle28 skriver:

Vi har en og vi er såååååå glade for den!! Den er simpelthen alle pengene værd.

Den er robust, nem at komme omkring med når man som os bor i byen pga. svinghjulet, man kan køre den med een hånd (dejligt når man f.eks. er ude at købe ind), du kan også bruge den som babyjogger, hvis du er til det. Vi har købt en lille blød lift fra Phil & Teds som kan stå nede i barnevognsliften, så man ikke behøver knappe barnevognsliften af, hver gang man skal noget. Den sover hun også i om natten.

Eneste minus er at liften er lidt lille (jeg mener det er 75 cm?) så hvis du får et stort barn, vil h*n ikke kunne bruge den så længe... Vi var heldige at få et lille nus

Det var netop lige præcis til bykørsel jeg synes den så go' ud - den er lidt større end mange af de andre kombivogne og samtidig ret let (næsten 10 kg lettere end alm barnevogne). Hvordan er den at komme af og på en bus med?

Anmeld

5. maj 2010

Tulle28

Det har jeg faktisk ikke prøvet endnu, men den er nem at komme op og ned af høje kantsten med - det må næsten være det samme.

Anmeld

8. maj 2010

Tulle28

Nu har jeg også været med både bus og tog - og den er virkelig supernem at komme op og ud med. Man skal bare lige huske at låse svinghjulet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.