av av av har så ondt i mit underliv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.475 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. juni 2008

SaNiNa

Fik blærebetændelse i weekenden da jeg selvfølgelig ikke kunne tåle at bade>(

Har så næsten ikke sovet i nat da jeg har haft så meget ubehag i underlivet ikke symptomer på blærebetændelse, ja det er svært at beskrive sådan lidt mens agtig smerte bare noget mildere (tror de smerte kommer tættes på)

nå men det jeg vil hørr om er om jeg kan være gravide?

hvade i en form for smerte i underlivet da i fandt ud af i var gravide?

Sanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2008

Amelia<3

hej sanne.

JEG GÅR RUNDT MED DEN SAMME SPØRGSMÅL. JEG HAR SELV ONDT I MIN LIVMODER, DET FØLTES SOM OM JEG SKAL HAVE MIN MENS IGEN SELVOM JEG LIGE HAFT DET.

Anmeld

2. oktober 2008

Kvindemin

Jeg havde mærkelige smerter i underlivet ja.

Anmeld

2. oktober 2008

pusling30

Hej Sanne..
Jeg har alle 3 gange haft mens-lignende smerter de første 3 md af graviditeten, og min læge sagde at det ligament-båndene der udvider sig, og minder om menstruationssmerter da det er nogle bånd der udvider sig sammen med livmoderen..

Og de smerter var mildere end mens-smerterne...

Så måske du kan være gravid.. 1 gang troede jeg bare at det var mens der var på vej, men da jeg fik kvalme og ikke kunne klare synet af en kylling tog jeg en test som så var positiv, anden gang vidste jeg at jeg var gravid uden en test, men lægen ville gerne teste og da var jeg også gravid, 3 gang var en smutter, men jeg vidste det allerede inden jeg skulle have haft mine mes, da smerterne var anderledes, og også denne gang var testen positiv, inden forventet mens!!

Prøv at tage en test i weekenden og ellers kontakt din læge på mandag!
Knus fra Anja
Mor til 3 skønne drenge.

Anmeld

3. oktober 2008

JuleMor

Da jeg blev gravid havde jeg også smerter i underlivet hvilket var min livmoder der udvidede sig....... så det kan jo være at det er de smerter du oplever......

Anmeld

3. oktober 2008

SaNiNa

JuleMor skriver:

Da jeg blev gravid havde jeg også smerter i underlivet hvilket var min livmoder der udvidede sig....... så det kan jo være at det er de smerter du oplever......

nej desværre har tit blærebetændelse og kender symptomerne... men er blevet gravide efterfølgende...

Sanne

Anmeld

3. oktober 2008

JuleMor

Det var da dejligt at høre..... hvor langt er du så henne nu? selv er jeg i 28 uge...

Knus(H)

Anmeld

3. oktober 2008

SaNiNa

Har desværre ikke fået fastsat datoen endnu skal have det må tirsdag men er vel ca 4-5 uger henne (er ikke sikker da jeg ikke har haft min mens siden jeg tabte i sommers)

Anmeld

3. oktober 2008

Amelia<3

Tillykke med den nye fraviditet:D

Håber at alt kommer til at går godt:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.