Har bøvlet med dem i rigtig mange år.
Lige inden jeg blev 25.... ja det er maaaange år siden
... var jeg inde og få lavet en kikkertundersøgelse i det ene knæ, fik at vide der ikke var noget i vejen og at det ville gå over i 25-års alderen 
Nå var så fornylig ved egen læge fordi jeg STADIG har bøvl med knæene... de knager og brager, føles som om knæskallen hopper af og mit knæ låser og det er virkelig ubehageligt.
Hun sagde så at jeg bag knæskallen har en masse brusk siddende, det har et eller andet fint latinsk navn som jeg har glemt, og at det rigtig nok ofte går over i 25-års alderen men at det så desværre for nogle ikke gør.
Hun gav mig lidt øvelser og det var det... mere var der ikke at gøre...
Jo jeg kunne tage nogle smertestillende.
I lørdags sad jeg så på gulvet sammen med Liva, da jeg skal rejse mig giver mit højre knæ et KÆMPE knæk og så gjorde det bare mega ondt...siden da har jeg så humpet rundt. Har sindsygt ondt i knæet, føles som at få stukket en kniv ind i det flere gange om dagen... Nu er det hævet og jeg har en fornemmelse af at der er væske derinde... det føles meget stift og ... hmmm ja hvordan kan jeg forklare det.... som om der er en skumgummibold rundt om knæet...
Jeg er simpelthen så træt af de skide knæ og jeg kan ikke gøre andet end at lave de åndsvage øvelser og tage smertestillende (hvilket jeg nægter med mindre det er virkelig slemt), det er så besværligt, det er svært at være nede på gulvet med dagplejebørnene, svært at gå ned af trappen med dem når de skal puttes, svært at løbe efter dem i leg og svært at gå tur... æv hvor er det bare træls!
Og endnu sværere er det når jeg så henter Liva, så har jeg brugt mit knæ for meget hele dagen og kan slet ikke lege ordentligt med Liva, hun vil ofte gerne bæres noget af vejen hjem og sidde og putte lidt, men det kan jeg bare ikke.
ØV!
Skulle bare lige lukke lidt ud.... synes sgu jeg er for ung til alt det her!
Dumme knæ, blodtryksproblemer... hallo! Jeg er 31!!!! (et par dage endnu
)
Nå sorry for alt det her ævl...
Anmeld