ja jeg synes det er udfordrende nok. Har jo stadig alle mine "gamle" kunder + en masse nye arbejdsopgaver indenfor et felt jeg absolut intet aner om. SÅ det er ok. Jeg ville jo netop ikke være selvstændig mere for at undgå ansvar og ansvar følger jo gerne med de rigtig spændende opgaver. Men jeg har det godt og kan absolut ikke forlange bedre. Hvis jeg vil mere er det bare om at be' om mere. Jeg bestemmer fuldt ud hvad der skal ligge i jobbet.
Og jo det er fedt at have fuldstændig fri. Og 30 timer er lige mig. Idag har Emsen og jeg været på shoppetur fordi jeg allerede gik før kl. 15.00. Så jeg kan lave spændende ting med hende inden hun bliver så gammel at hun ikke gider mig mere 
Men en ny handske. Har en lækker en i hvidt læder. Den kan du få. Og jeg har også en putter nede i kælderen som jeg har vundet i en turnering, som aldrig har været brugt.
Og skal vist snart ha' nyt jernsæt, så der er snart et helt sæt der også.
Men jeg kan lige sende dig et link til vores hjemmeside, så kan du kigge på hvilke produkter vi har. Og så kan jeg da godt skaffe noget til en god pris 
Den bag jeg har er bare helt sort. Og så har jeg også en i lyserød og hvid som jeg snart skal skifte ud fordi jeg lige har fået en i lavendel 
Mit hcp er 15 nu. Hvad er du kommet ned i?
AG
Anmeld