Ag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. maj 2010

Bamme

Hvordan går det egentlig på nyt job?

Og har du egentlig stadig den der golfbag du talte om du skulle af med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2010

Marco2

Hey you.

Det går godt på det nye jobbis. Fanks for asking. Kendte jo alle derude i forvejen, så jeg dumpede bare ind som om jeg altid havde været der. 

Og ja, jeg har da en bag. Nu har jeg faktisk 2 for har allerede fået ny igen .

Men jeg har en sort golfbag. Er der andet golfudstyr du mangler?

AG

Anmeld

4. maj 2010

Bamme

Marco2 skriver:

Hey you.

Det går godt på det nye jobbis. Fanks for asking. Kendte jo alle derude i forvejen, så jeg dumpede bare ind som om jeg altid havde været der. 

Og ja, jeg har da en bag. Nu har jeg faktisk 2 for har allerede fået ny igen .

Men jeg har en sort golfbag. Er der andet golfudstyr du mangler?

AG

Er dit job udfordrende nok?

Og er det egentlig ikke fedt at du har fri, når du har fri?

Jamen, min bag er jo i bund og grund fin nok, synes bare den er så....grim, det er jo bare et billigt begyndersæt min svigerfar gav mig.

Kunne egentlig godt bruge en ny handske. Måske en lækker putter og et fedt 9-jern.

Kan du måske skaffe noget med procenter?

Hvad skal du have for baggen, hvaffor én er det?

Hvad er dit handicap egentlig?

Anmeld

4. maj 2010

Marco2

ja jeg synes det er udfordrende nok. Har jo stadig alle mine "gamle" kunder + en masse nye arbejdsopgaver indenfor et felt jeg absolut intet aner om. SÅ det er ok. Jeg ville jo netop ikke være selvstændig mere for at undgå ansvar og ansvar følger jo gerne med de rigtig spændende opgaver. Men jeg har det godt og kan absolut ikke forlange bedre. Hvis jeg vil mere er det bare om at be' om mere. Jeg bestemmer fuldt ud hvad der skal ligge i jobbet.

Og jo det er fedt at have fuldstændig fri. Og 30 timer er lige mig. Idag har Emsen og jeg været på shoppetur fordi jeg allerede gik før kl. 15.00. Så jeg kan lave spændende ting med hende inden hun bliver så gammel at hun ikke gider mig mere

Men en ny handske. Har en lækker en i hvidt læder. Den kan du få. Og jeg har også en putter nede i kælderen som jeg har vundet i en turnering, som aldrig har været brugt.

Og skal vist snart ha' nyt jernsæt, så der er snart et helt sæt der også.

Men jeg kan lige sende dig et link til vores hjemmeside, så kan du kigge på hvilke produkter vi har. Og så kan jeg da godt skaffe noget til en god pris

Den bag jeg har er bare helt sort. Og så har jeg også en i lyserød og hvid som jeg snart skal skifte ud fordi jeg lige har fået en i lavendel

Mit hcp er 15 nu. Hvad er du kommet ned i?

AG

Anmeld

4. maj 2010

Bamme

Marco2 skriver:

ja jeg synes det er udfordrende nok. Har jo stadig alle mine "gamle" kunder + en masse nye arbejdsopgaver indenfor et felt jeg absolut intet aner om. SÅ det er ok. Jeg ville jo netop ikke være selvstændig mere for at undgå ansvar og ansvar følger jo gerne med de rigtig spændende opgaver. Men jeg har det godt og kan absolut ikke forlange bedre. Hvis jeg vil mere er det bare om at be' om mere. Jeg bestemmer fuldt ud hvad der skal ligge i jobbet.

Og jo det er fedt at have fuldstændig fri. Og 30 timer er lige mig. Idag har Emsen og jeg været på shoppetur fordi jeg allerede gik før kl. 15.00. Så jeg kan lave spændende ting med hende inden hun bliver så gammel at hun ikke gider mig mere

Men en ny handske. Har en lækker en i hvidt læder. Den kan du få. Og jeg har også en putter nede i kælderen som jeg har vundet i en turnering, som aldrig har været brugt.

Men jeg kan lige sende dig et link til vores hjemmeside, så kan du kigge på hvilke produkter vi har. Og så kan jeg da godt skaffe noget til en god pris

Den bag jeg har er bare helt sort. Og så har jeg også en i lyserød og hvid som jeg snart skal skifte ud fordi jeg lige har fået en i lavendel

AG

KOMMET NED I???????????????

Jahrmen, jeg er sgu da stadig i 84, men laver ok points på par 3 banen. Har kun haft 3xtræning. Været på par 3 banen 7-8 gange.

Men FÅRK, jeg elsker min driver, der er desværre kun ét hul på par 3 banen hvor den kan bruges.

15 simpelthen!!!!!!!!!!!!  SEJT!!!

VIl meget gerne bede om link, og ja tak, vil da vildt gerne arve efter dig/købe...

Hvad gør vi?

Vil du ikke evt. med mig en tur på par 3 banen her i staden, det er jo ligesom det eneste sted jeg har kørekort til indtil videre.

Anmeld

4. maj 2010

Bamme

Marco2 skriver:

AG

Pssst....:

Det lyder rigtig fedt med så meget tid til Emsen...og ja, du har ret, det er med at nyde dem nu, så længe de gider.

Det skal jeg vist selv til at blive lidt bedre til at minde mig selv om.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.