Bedre sent end aldrig ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.289 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. maj 2010

elluL

Hej alle.

Så fandt jeg lige denne fantastiske side, som jeg bare måtte være en del af. Nu er jeg jo tæt på min termin, men mon ikke der er plads til mig herinde alligevel.

Lidt om mig selv:

Jeg hedder Louise og er 20 år, kæreste med Mads på 21. Vi venter vores første barn d.22 Maj. Vi glæder os meget, og er virkelig spændte.

Mads arbejder på en skole, og et fritidshjem.

Jeg selv, har faktsik gået hjemme sien januar, da jeg blev sygemeldt fra mit arbejde. Jeg arbejdede på et plejehjem, og var rigtig glad for det, savner det godt nok, det kan sørme godt blive nogle lange dage, når man går hjemme så lang tid.

Men nu kommer lillemanden heldigvis snart ud

Jeg håber der er plads til mig også. Glæder mig til at snakke med nogle af alle jer andre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2010

Patrick07

Jamen velkommen til Baby.dk  Håber du bliver glad for at være her inde

Anmeld

4. maj 2010

elluL

Mange tak  Det tror jeg helt sikkert jeg gør.

Anmeld

4. maj 2010

merichs

Selvfølgelig er der plads  Velkommen til

Anmeld

4. maj 2010

9510

Velkommen til denne fantastiske side:-)

Anmeld

4. maj 2010

Pia.

Hej Louise...

Velkommen til. Håber du bliver rigtig glad for at være her inde.. Det er en skøn side, fyldt med søde mennesker som altid er klar med et godt råd, eller måske en trøstende skulder...

Jeg hedder som du kan se Pia, Jeg fylder 32 år her d.25 maj (uhhh det var snart). Jeg er mor til 3 børn. Mikkel på 11 år Mille på 7½ år og Mads på 4 år.

Glæder mig til at lære dig bedre at kende.

Knus fra
Pia.

Anmeld

4. maj 2010

Moar'en

Velkommen til, håber du bliver glad for at være her.

Anmeld

4. maj 2010

Mira0911

Velkommen til...

Anmeld

10. maj 2010

elluL

Tak alle sammen.

Kram Louise 38+2

Anmeld

10. maj 2010

Dot D

lullebulle skriver:

Hej alle.

Så fandt jeg lige denne fantastiske side, som jeg bare måtte være en del af. Nu er jeg jo tæt på min termin, men mon ikke der er plads til mig herinde alligevel.

Lidt om mig selv:

Jeg hedder Louise og er 20 år, kæreste med Mads på 21. Vi venter vores første barn d.22 Maj. Vi glæder os meget, og er virkelig spændte.

Mads arbejder på en skole, og et fritidshjem.

Jeg selv, har faktsik gået hjemme sien januar, da jeg blev sygemeldt fra mit arbejde. Jeg arbejdede på et plejehjem, og var rigtig glad for det, savner det godt nok, det kan sørme godt blive nogle lange dage, når man går hjemme så lang tid.

Men nu kommer lillemanden heldigvis snart ud

Jeg håber der er plads til mig også. Glæder mig til at snakke med nogle af alle jer andre

Hejsa og velkommen til. Jeg hedder Dot og er 34 år, har mand og to børn, Sophie på 5 år og Sophus på 2 år. Jeg er meget at finde i kageklubben. Håber du får glæde af at være herinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.