Selvbruner uden alt for meget kemi???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.999 visninger
23 svar
0 synes godt om
3. maj 2010

N&J

Er der nogen selvbruner der ikke har alt for meget kemi, og som virker, jeg har egentlig altid brugt Niveas, og har været glad for den.. Men nogen der har et forslag???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2010

Sulajma

Lancaster laver nogle helt fantastiske, men de er så det dyere end Niveas

Anmeld

3. maj 2010

N&J

Sulajma skriver:

Lancaster laver nogle helt fantastiske, men de er så det dyere end Niveas

Men er det så uden alt for meget kemi?? parabener osv?? for så er jeg helt okey med at betale noget mere for det.. 

Anmeld

4. maj 2010

Sulajma

Det ved jeg så ikke noget om

Anmeld

4. maj 2010

dorthemus

I Easy Sun servietterne er der ikke parabener i...dem har jeg brugt meget

Anmeld

4. maj 2010

N&J

dorthemus skriver:

I Easy Sun servietterne er der ikke parabener i...dem har jeg brugt meget

Okey, jamen så må jeg da lige få prøvet dem, kan man få dem i matas??

Og må vi så snart se den mave igen.. ;O) det er jo lige om lidt

Anmeld

4. maj 2010

dorthemus

N&J skriver:

Okey, jamen så må jeg da lige få prøvet dem, kan man få dem i matas??

Og må vi så snart se den mave igen.. ;O) det er jo lige om lidt

I nogle matas´ kan man få dem. Ellers køber jeg dem på nettet. Jeg foreslår, at du bruger handsker til kroppen og gør påfører systematisk: en serviet til en arm og foran på kroppen, én til den anden arm og ryg og en serviet til hvert ben. Til sidst tager du handskerne af og påfører på håndryggen. Altså fire i alt...og så kan du samtidigt styre hvor du har været undervejs  Jeg plejer, at gå rundt splitternøgen og "tørre". Vent med at gå i bad til dagen. På plussiden er de nemme at have med at gøre, de er uden parabener og de giver en flot farve. På minussiden lugter de den første dag før bad...men det gør langt de fleste, desværre.

Og jo, det må vist snart være tid til endnu en omgang mave

Anmeld

4. maj 2010

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

I nogle matas´ kan man få dem. Ellers køber jeg dem på nettet. Jeg foreslår, at du bruger handsker til kroppen og gør påfører systematisk: en serviet til en arm og foran på kroppen, én til den anden arm og ryg og en serviet til hvert ben. Til sidst tager du handskerne af og påfører på håndryggen. Altså fire i alt...og så kan du samtidigt styre hvor du har været undervejs  Jeg plejer, at gå rundt splitternøgen og "tørre". Vent med at gå i bad til dagen. På plussiden er de nemme at have med at gøre, de er uden parabener og de giver en flot farve. På minussiden lugter de den første dag før bad...men det gør langt de fleste, desværre.

Og jo, det må vist snart være tid til endnu en omgang mave

MA-VE MA-VE MA-VE  

til trådstarter: jeg har brugt niveas også, men fik nogle grimme streger, hvordan gjorde du så det blev pænt?

Anmeld

4. maj 2010

Jordbærpigen

Prøv fx. Matas' sommerglød ansigtscreme og bodylotion. De er fine til mig og uden parabener

Anmeld

4. maj 2010

Jordbærpigen

BlyViol skriver:

MA-VE MA-VE MA-VE  

til trådstarter: jeg har brugt niveas også, men fik nogle grimme streger, hvordan gjorde du så det blev pænt?

Brug en scrup inden du smører dig ind.. det mindsker i hvert fald stregerne. Og ellers er det nok fordi din nuance er for mørk så det ses tydligere?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.