Tina*

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. maj 2010

Susan1978

hvordan gik det i dag?

startede Milas ikke i børnehave og har du ikke været til scanning ?

jeg mindes da at det skulle være en ret stor dag eller var det ik i dag?

Susan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

Tina2

Hey smuksen, undskyld jeg ikke fik skrevet men nu fik du jo så det hele på sms idag

Det gik som sagt superfint til MD-scanning, bebs vejer 359 g og vokser som den skal og alt så perfekt ud

Milas startede i mandags og det går også rigtig godt, han er dog ikke ovenud vild med når jeg kører derfra, men det hjælper at sidde i vinduet med Filuca og vinke

Bli'r lidt spændende imorgen og fredag da Filuca tager med sin gruppe på hyttetur, så hun er der ikke de to dage, så jeg er forberedt på hans reaktion kommer imorgen!  Han spørger ikke efter mig i børnehaven men efter Filuca, hvis han ikke lige ved hvor hun er.....

Anmeld

6. maj 2010

Heidimed lea

hej Tina spændende med bebs,, godt det er som det skal være.

vildt med hytte tur sådan kommer de aldrig afsted i Rasmus børnehave.   tilgengæld har han og jeg været i skole idag, det gik super godt..  dog var han tæmmelig meget oppe og køre.

knus Heidi

Anmeld

9. maj 2010

Tina2

Heidimed lea skriver:

hej Tina spændende med bebs,, godt det er som det skal være.

vildt med hytte tur sådan kommer de aldrig afsted i Rasmus børnehave.   tilgengæld har han og jeg været i skole idag, det gik super godt..  dog var han tæmmelig meget oppe og køre.

knus Heidi

Hej Heidi, ja det er super godt med sådan en hyttetur, den kommer de store altid på her i maj inden de stopper i børnehaven.....

Var dog lidt hårdt for Milas de par dage uden Filusen..... Men det gik... Han spørger slet ikke efter mig dernede, KUN Filuca... Vil helst vide hvor hun er hele tiden

Det lyder da bare dejligt med skolen, kommer han i klasse med hans bedste venner? Vi får at vide her i maj hvem de forskellige kommer i klasse med

Håber I har det godt? Skal vi ikke snart ses igen?? I må meget gerne komme herop, nu har jeg jo STOOOR stue og køkken så masser af plads, og vil jo gerne vise jer hvordan huset er kommet til at se ud, siden I var her sidst:-)

Anmeld

11. maj 2010

Heidimed lea

hej tina undskyld det sene svar,, vi vil meget gerne komme en tur, og se jeres fine hus..

ja Rasmus kommer i klasse med hans bedste venner. Rasmus er den mest udadvendte af de 3 så han fik så meget ros af en af vennernes mor fordi han forsøgte at hjælpe dem i skolen i torsdags..  det er dejlig han skal nok klare sig,,, men tror også han får nogle skrammer for at køre med på vognen derne på et tidspunkt, men det må vi tage på til den tid...

håber Filucas tur gik godt

knus Heidi

Anmeld

18. maj 2010

Tina2

Heidimed lea skriver:

hej tina undskyld det sene svar,, vi vil meget gerne komme en tur, og se jeres fine hus..

ja Rasmus kommer i klasse med hans bedste venner. Rasmus er den mest udadvendte af de 3 så han fik så meget ros af en af vennernes mor fordi han forsøgte at hjælpe dem i skolen i torsdags..  det er dejlig han skal nok klare sig,,, men tror også han får nogle skrammer for at køre med på vognen derne på et tidspunkt, men det må vi tage på til den tid...

håber Filucas tur gik godt

knus Heidi

Det gik super godt, hun var SÅ stolt over at ha' sovet der :-)

Filuca var på skolen igår med børnehaven i deres nye klasser med deres lærere.... Måske der kommer lidt omrokeringer, da der var 6 drenge i Filucas klasse nede fra hendes børnehave og kun 3 i den anden... Men jeg håber ikke de roder for meget rundt, for det er nogle gode nogle hun er kommet i klasse med :-)

Nabo-Daniel og kæreste-Casper naturligvis, så det er bare perfekt:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.