Kiropraktor og zoneterapi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

549 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. maj 2010

Tynen

Jer der har prøvet det på ungerne; hvad erfaringer har I haft med det?

Hvor mange gange var I afsted?

Kan man kombinere de 2 "behandlinger" eller er det bedst at holde sig til en af gangen?
Altså, kan man tage dem til zoneterapi en dag og til kiropraktor et par dage efter?

Og sidst men ikke mindst - Det der zoneterapi.. Det er da barnet det skal foregå på, ikke?
Min søster har fortalt at hun fik masseret fødderne mens hun havde barnet på brystet.
Noget med at det gik igennem moderen eller noget..
Det lyder altså ret vildt, men det er 13 år siden, så ved ikke om det bare var en ide de havde dengang
- Er der nogen der kan be- eller afkræfte at jeg IKKE skal have ordnet fødder i morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2010

heaven

jojo, zone er trykken under BARNETS fødder, bare rolig.

Jeg er rigtig rigtig meget til zone, har selv haft god effekt af det, og det virkede på Lasse da han var bette når han ikke kunne komme af med stort... jeg giver ham selv indimellem når maven er træg

afsted med jer, ved ikke med kombinationen af de to ting, umiddelbart tror jeg ikke det er noget problem, så længe det ikk er samme dag eller nowet..

Jannie

Anmeld

3. maj 2010

Joan ( Smallie )

Ved ikke om man kan kombinere de 2 ting men jeg har været afsted til begge dele med begge unger først en gang kiropraktor for at være sikker på ryggen var som den skulle være og så en gang zone for deres lille mave. Og på det har virket på begge unger.

Men igen det er jo 2 forskellig områder så mon ikke man kan. Hvis det gik så skidt herhjemme som ved jer ville jeg sku nok prøve. Mor skal sku have lov at sove nu

Anmeld

4. maj 2010

Nadi

Min lillebror gik til zoneterapi efter han havde haft menigitis, og det virkede super godt på ham. Jeg syntes min mor var tit afsted med ham, men jeg kan jo ikke rigtig huske det. Kan bare sige at det havde god effekt på hans problem!

Når babyer er rigtig små bliver de lagt på mors mave, og så er det hende der bliver trykket på, men det skulle så gå ind i baby via mor. Det har min svigerinde også prøvet så din søster er ikke småskør

Tror sagtens du kan lave en kombi, for som Joan siger så er det jo to forskellige steder der skal under "behandling".

Held og lykke

Anmeld

4. maj 2010

Monica

Har aldrig hørt om at det er moren der får trykket under fusserne, men hvorfor ikk... Da Tobias var bitte lille(3 uger tror jeg) fik han også zoneterapi, men der var det HAM.

Kan ikke se nogen grund til at de 2 ting ikke skulle kunne kombineres, men som min SP sagde, så ved du ikke hvad der har virket... Men jeg er/var ligeglad BARE DER ER NOGET DET VIRKER... Kan du følge mig...???

Men du skal self have tjekket hans luftveje... Jeg kunne ikke trænge igennem hos min læge, men håber at du kan.

Monica

Anmeld

4. maj 2010

Monica

Har du så været afsted i dag? Fået banket i nogle borde??

Moni

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.