Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min datter fylder 2 år og min mor og mand vil rigtig gerne give hende et legehus. så vi søger med lys og lugter på nettet for at finde et brugt i en prisklasse på maks 1400 kr i jylland/fyn området.
Nogen der har et til salg???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Inde på nettorvet.dk har de et superfint et i træ til 1200kr var det vist
Marge skriver: Inde på nettorvet.dk har de et superfint et i træ til 1200kr var det vist
det billigstejeg kan finde derinde koster 2000 kr - men ellers tusind tak for tippet!
Det er da meget sjovvt - det skæve dér
Mor til David skriver: Det er da meget sjovvt - det skæve dér
ja, meget. men nu er det jo ikke mig selv der skal betale, så må hellre holde mig til budgettet... synes det er en enormt stor gave i forvejen, så vil ikke foreslå et dyrer!
LotteN skriver: ja, meget. men nu er det jo ikke mig selv der skal betale, så må hellre holde mig til budgettet... synes det er en enormt stor gave i forvejen, så vil ikke foreslå et dyrer!
I kunne jo evt spæde lidt til selv, hvis I ikke kan finde et inden for budgettet
Mor til David skriver: I kunne jo evt spæde lidt til selv, hvis I ikke kan finde et inden for budgettet
Ja, hvis pengene hang på træere, så gjorde vi det skam gerne. men vi har allerede købt hendes gave... så!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128