Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Første gang 40+0
2. gang 40+2
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fødte 35+2
39+3 hver gang
Fødte 38+5
Zafir skriver: Jeg er bare lidt nysgerrig på hvor mange der har født før den 'sidste lovlige uge'... Jeg fødte 41+3, i følge scanning og 40+1 i følge mig selv (men det regnes jo efter scanningens).
Jeg er bare lidt nysgerrig på hvor mange der har født før den 'sidste lovlige uge'...
Jeg fødte 41+3, i følge scanning og 40+1 i følge mig selv (men det regnes jo efter scanningens).
jeg kommer til at føde før 41+0 - hvis det tæller sidste melding er 39+0 fra sygehuset.
jeg fødte 36+6
Jamen jeg har født alle mine tre børn stort set til tiden - der er lige den sidste som gik 4 dage over...
Min første søn er født 40+1
Min datter er født 39+6
Min mindste søn er født 40+4
Knus Pia.
Zafir skriver: Hehe... den prøvede jeg også at aftale med Idun... Men hun kom jo lige én dag for sent. Desværre... og vi havde bare ikke en rød reje dengang, så vi behøvede det mere dengang, end vi gør en måned ekstra når hun bliver 18 år...
Hehe... den prøvede jeg også at aftale med Idun... Men hun kom jo lige én dag for sent. Desværre... og vi havde bare ikke en rød reje dengang, så vi behøvede det mere dengang, end vi gør en måned ekstra når hun bliver 18 år...
Hi hi.... det ville også bare være rigtig øv at føde lige kort efter midnat natten mellem 30. juni og 1. juli For pengene er da rare nok at få Så nu må vi se om hun hører efter hvad mor siger
jeg fødte i uge 38+6 hvertfald i følge scanningen. men i følge hvad lægen hvade regnet den til ca så fødte jeg 40+1 og hvis man skulle spørge min jordmor var det i uge 40 præcis. så
men det er vel scanningen man skal gå efter
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128